امروز: شنبه 08 ارديبهشت 1403 برابر با 27 آوریل 2024

شاخص های حوزه منابع انسانی ارتقا پیدا کند

میناب نیوز:معاون توسعه مديريت و منابع انساني استاندار هرمزگان گفت: با توجه به دغدغه هاي موجود شاخص هاي كار در حوزه منابع انساني بايد ارتقا پيدا كند.

به گزارش میناب نیوز به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل استانداري هرمزگان، دكتر رضا برومند در آئين معارفه مديران كل منابع انساني و تحول اداري و آموزش و پژوهش استانداري هرمزگان با بيان اينكه با توجه به دغدغه هاي موجود شاخص هاي كار در حوزه منابع انساني بايد ارتقا پيدا كند، عنوان كرد: در زمينه استخدام و جذب نيرو و ساماندهي منابع انساني نيازمند تغيير و تحولاتي هستيم كه اميدواريم در دوره جديد شاهد اين تحولات باشيم.

 وي به لزوم توجه بیشتر به آموزش كارمندان اشاره كرد و افزود: دفتر آموزش و پژوهش بايد برنامه هاي مدوني براي آموزش كارمندان داشته باشد تا شاهد ارتقاي سطح كاري و تحول اداري باشيم.

 معاون توسعه مديريت و منابع انساني استاندار هرمزگان ادامه داد: مجموعه استانداري هرمزگان نیازمند تحول و نوسازي اداری است تا این مجموعه اداري به شكل بهتري كار خود را انجام دهد.

 برومند گفت: اميدوارم حضور مديران جديد در دو مجموعه منابع انساني و آموزش و پژوهش استانداري ثمربخش بوده و موجب رشد اين مجموعه ها شود.  

شايان ذكر است؛ در اين مراسم علي رئوفي به عنوان مديركل جديد دفتر منابع انساني و تحول اداري و مهين عسكري به عنوان مديركل جديد آموزش و پژوهش استانداري هرمزگان معرفي شدند.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 322

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge