امروز: پنج شنبه 13 ارديبهشت 1403 برابر با 02 می 2024

شن و ماسه و طلای رودخانه میناب به آب منطقه ای / زباله ها سایر رودخانه ها به شهرداری میناب / تخریب زیر ساخت های شهری و خانه های مردم در بارندگی میناب

میناب نیوز : شهردار میناب  گفت : درگذشته اقدامات مناسبی برای جلوگیری از سیل وسیلاب در زیرساختهای شهری انجام نشده بود.

به گزارش میناب نیوز، حبیب اله سهرابی اظهار کرد: تبدیل شدن باغها به خانه ومسدود شدن پلها ومسیر های آب سبب آب گرفتگی بسیاری از محلات میناب شد.

وی افزود : بیش از ۱۷ محله در سطح شهر میناب دچار آبگرفتگی شدند که خساراتی را به مردم و منازل مسکونی در سطح شهر وارد کرد.

شهردار میناب با بیان اینکه در این سیلاب در سطح شهر و محلات میناب بیش از ۱۰۰۰ کامیون شن و ماسه سرازیر شده ناشی از سیلاب جمع آوری شد.

وی در ادامه گفت :  در حال حاضر اصلاحات خوبی برای بازگشایی مسیر آب وسیلابها در حال انجام است.

سهرابی با اشاره به آبگرفتگی بیش از ۷۰۰ خانه در محلات میناب گفت: بالغ بر ۲۰۰خانه در سطح شهر میناب تخریب شده که متاسفانه نه دیده و نه هم اطلاع رسانی دقیقی از این وضع صورت گرفت.

شهردار میناب  اظهارکرد: در حال حاضر شهرداری اقدام به بازگشایی مسیلها و پلها کرده است که اصلاح این همه مسیر گذر آب به یکباره کاری سخت است ،اما در حال انجام قرار دارد.

سهرابی در بخش پایانی سخنان گفت : در هر جایی که در بستر رودخانه ها شن وماسه وطلای با ارزش رودخانه ها وجود دارد وقابل برداشت است می گویند متعلق به آب منطقه ای است و باید خودشان برداشت و لایروبی کنند اما رودخانه هایی که پر از زباله و گل لای هست  را به شهرداری واگذار کرده اند. 

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 3285

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge