امروز: جمعه 14 ارديبهشت 1403 برابر با 03 می 2024

استمداد از نمایندگان برای جلوگیری از تعطیلی واحدهای شهرستانی پیام نور

میناب نیوز : رییس دانشگاه پیام نور استان از مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس برای جلوگیری از تعطیلی مراکز و واحدهای شهرستانی دانشگاه پیام نور استمداد طلبید و گفت: سرنوشت صدها و هزاران جوان در حال تحصیل در این دانشگاه به تصمیم نمایندگان وابسته است.

به گزارش میناب نیوز ، منصور فرهادی اظهار کرد : با توجه به اینکه برنامه هفتم توسعه و طرح آمایش دانشگاه پیام نور در مجلس در دست بررسی است یک گام تا تعطیلی مراکز و واحدهای شهرستانی دانشگاه پیام نور باقی مانده است.

وی افزود: در ابتدای هفته آینده کمیسیون تلفیق مجلس در این مورد تصمیم گیری خواهد کرد و اگر کمیسیون این طرح را تصویب کند در صحن مجلس کار برای دانشگاه پیام نور بسیار سخت خواهد بود، در این راستا بنده به نمایندگی از کارکنان، اعضای هیئت علمی و دانشجویان این دانشگاه از نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی به جد میخواهم در اسرع وقت به این موضوع ورود کنند و مانع از تصویب این طرح و تعطیلی مراکز و واحدهای شهرستانی دانشگاه شوند.

فرهادی در ادامه افزود اگر این طرح مصوب شود بر خلاف میل دانشگاه پیام نور استان و سازمان مرکزی، به احتمال قوی در ماه‌های آتی مجبور به تعطیلی مراکز و واحدهای شهرستانی دانشگاه خواهیم شد که موجی از نگرانی را در بین جامعه علمی پیام نور و افکار عمومی جامعه ایجاد خواهد کرد.

رییس دانشگاه پیام نور هرمزگان با بیان این که هزاران جوان این کشور در واحدهای شهرستانی دانشگاه پیام نور تحصیل می کنند و برای آینده خود برنامه ریزی کرده اند و این وضعیت، زندگی و شرایط آنان را تحت الشعاع قرار می دهد، خاطرنشان کرد: از جمیع نمایندگان ملت از جمله از نمایندگان هرمزگان در مجلس می خواهم در این زمینه با جدیت مخالفت خود را ابراز کنند.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 3674

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge