امروز: یکشنبه 09 ارديبهشت 1403 برابر با 28 آوریل 2024

رسالت مدیران دولت تدبیر و امید ارائه خدمات هرچه بهتر به مردم است

میناب نیوز:معاون استانداروفرماندارویژه شهرستان میناب گفت:رسالت و کار ویژه مدیران دولت تدبیر و امید ارائه خدمات هرچه بهتر به مردم و رفع مسائل و موانع توسعه شهرستان است.

به گزارش میناب نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان میناب ، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب به همراه معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه واعضای شورای شهر میناب ،شهردار،جمعی ازمدیران دستگاه های اجرایی شهرستان باحضور درجمع مردم محله پشته مهنو میناب به مشکلات مردم پاسخ دادند.  

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب افزود: باید با به کارگیری همه ظرفیت ها و امکانات شهرستان، در جهت ارائه خدمات مطلوب به مردم تلاش کنیم .

وی بااشاره به خدمات دولت تدبیر و امید اذعان کرد: دولت در شرایط اقتصادی سخت که قیمت جهانی نفت روزانه در حال کاهش است در حال خدمات دهی هر چه مطلوب تربه مردم است .

پاکدامن ادامه داد: رویکرد سلامت محوری دولت تدبیر و امید در کانون توجه متصدیان نظام سلامت کشور قرار گرفته و سبب ارائه بهترین خدمات به مردم در این بخش شده است.

وی در ادامه گفت: وظیفه و کارکرد مسئولان دستگاه های اجرایی شهرستان ارائه خدمت مناسب به مردم است و ما وظیفه داریم که رسالت خدمتگزاری خویش را به طور کامل و با دقت بالا  و با همکاری و همراهی شما شهروندان به سرانجام رسانیم.  

نماینده عالی دولت در شهرستان میناب  تصریح کرد:با توجه به غنای فرهنگی میناب و توانایی و توانمندی ها ،اصول ، قدمت و شیوه های زندگی ،شهرستان میناب می تواند در مقابل تمدن های بزرگ دنیا عرض اندام نماید.

وی در ادامه گفت:پژوهشگران ،اساتید دانشگاه ها و صاحبنظران  باید در جهت معرفی و زنده نگه داشتن فرهنگ و تاریخ این شهرستان گام های اساسی بردارند.

پاکدامن در بخشی پایانی سخنان خود ابراز امیدواری کرد ان شا الله با برنامه ریزی ها و همکاری اعضای شورای اسلامی شهر میناب ،شهردار و دیگر مدیران شهرستان در جهت ارائه خدمات مطلوب تر به شهروندان اقدام خواهد شد.

رای دادن به این مورد
(1 رای)
کد خبر: 428

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge