امروز: دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 برابر با 29 آوریل 2024

دهیاران نمایندگان دولت در روستاها هستند

میناب نیوز:معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب گفت: دهیاران نمایندگان دولت در روستاها هستند.

به گزارش میناب نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان میناب معاون استاندار و فرماندار و یژه شهرستان میناب در جمع دهیاران شهرستان میناب گفت:دهیاران نمایندگان دولت در روستاها هستند و در جهت توسعه پایدار ورفع مشکلات روستاییان اقدام کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان میناب بااشاره به جایگاه نظارتی  دهیاران و شوراهای اسلامی گفت: نظارت جدی بر پروژه های عمرانی  در حال احداث را داشته باشند  .

وی همچنین گفت: باید از مسائل سیاسی و اجتماعی و عمرانی روستاها مطلع باشند و نسبت به آگاهی و مشارکت مردم تلاش مضاعف انجام دهند .

معاون استاندار هرمزگان در خصوص رونق اقتصادی و افزایش توانایی های اقتصادی روستاها افزود:دهیاران باید با مطالعه و شناخت دقیق پتانسیل های موجود در جهت شکوفایی اقتصادی و اشتغال پایدار در روستاها گام بردارند .

پاکدامن، معرفی پتانسیل های روستاها توسط بخشداران و دهیاران به سرمایه گذاران و جذب حداکثری مشارکت بخش خصوصی درپویای و توسعه پایدار روستاها شهرستان میناب امر مهم برشمرد.

وی ادامه داد :برای موفقیت و پیشرفت و توسعه جامعه از خیرین و سرمایه گذاران داخلی و خارجی استفاده شود .

فرماندار ویژه شهرستان میناب در جمع دهیاران شهرستان میناب با اشاره به برنامه های فرهنگی ، عمرانی وغیره دولت گفت:باید برنامه ریزی ها به گونه ای تدوین شود که همراه و هم صدا با سیاست ها ی دولت تدبیر و امید باشد .

وی تاکید کرد :با مطالعه دقیق قوانین و مقرارت در انجام وظایف خود دقیق و قانونمند عمل کیند و در حفظ اموال بیت المال کوشا و جدی باشید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تامین آب مزارع کشاورزی شمال میناب گفت:با پیگیری ها و برگزاری جلسات در مرکز استان به حمد الله این امر محقق شد .

شایان ذکر است :این نشست با حضور مشاوران،آب و کشاورزی ،فرهنگی استاندار هرمزگان،مدیرکل امورمالیاتی استان هرمزگان،مدیرکل امور روستایی و شوراهای اسلامی استانداری،معاون مدیر کل آب و فاضلاب روستایی وشهرداران ، دهیاران و بخشداران شهرستان میناب برگزار شد

 

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 435

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge