امروز: دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 برابر با 29 آوریل 2024

پذیرش دانشجو بدون آزمون در 38 رشته دانشگاه آزاد اسلامی واحد میناب

میناب نیوز:خلیل سزیده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میناب از پذیرش بدون آزمون دانشجو در 38 رشته تحصیلی در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش میناب نیوز ،سزیده اعلام کرد که در نیمسال دوم تحصیلی امسال در 38 رشته در مقاطع کاردانی و کارشناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد میناب دانشجویان بدون آزمون پذیرش می‌شوند.

وی ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد میناب با توجه به توسعه سواحل مکران و ایجاد شهرکهای تجاری و صنعتی در منطقه و دارا بودن پتانسیل مناسب و اشتیاق مردم به تحصیل در این واحد در جهت توسعه و گسترش رشته‌های کاربردی و مورد نیاز منطقه  نیز تلاش کرده است.  

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میناب یادآور شد: این دانشگاه با دارا بودن فضای آموزشی – پژوهشی مناسب ، تجهیز  آزمایشگاه و کارگاههای آموزشی در تمامی رشته های تحصیلی ، وجود کتابخانه تخصصی و علمی متناسب با رشته های تحصیلی ، دارا بودن عضو هیات علمی تمام وقت متخصص و داشتن رشته‌های فنی مهندسی، علوم انسانی، علوم پایه، در شهرستان آماده پذیرش دانشجوی بدون آزمون در این واحد دانشگاهی است.

 رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میناب اظهار داشت: داوطلبین می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 42222216-076 تماس و یا به سایت www.iauminab.ac.ir مراجعه کنند و جهت ثبت نام به سایت www.azmoon.org مرکز ازمون دانشگاه آزاد اسلامی رجوع کنند ودر صورت مراجعه حضوری به حوزه معاونت آموزشی دانشگاه واقع در میناب کیلومتر 6 جاده سندرک مراجعه کنند.

رای دادن به این مورد
(4 رای)
کد خبر: 441

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge