امروز: پنج شنبه 13 ارديبهشت 1403 برابر با 02 می 2024

افزایش 25 درصدی ورود خودرو به کیش

میناب نیوز:دبیر ستاد تسهیلات نوروزی با اعلام اینکه در جشنواره نوروزی امسال با رشد 25 درصدی ورود خودرو به جزیره کیش روبرو بوده ایم اظهار داشت : بیش از پنج هزار خودرو تا دوم فروردین از طریق بنادر چارک ، لنگه و آفتاب وارد کیش شده اند.

محمد محب خدایی روز چهارشنبه  اظهار داشت : با توجه به برنامه و مشوق هایی که مدیر عامل منطقه آزاد کیش در سطح جزیره و در بخش ایرلاین ها ،توراپراتورها و حوزه گردشگری ایجاد کردند شاهد افزایش 14 درصدی پروازها و 25 درصدی خودرو به جزیره کیش هستیم.

وی با تاکید بر اینکه در حوزه گردشگری و بر کنترل قیمت ها نظارت خوبی انجام شده اظهار داشت : امسال در این بازه زمانی شاهد افزایش 14 درصدی پرواز بوده ایم.

محب خدایی از کاهش شکایت مردمی در این ایام خبر داد و گفت : با توجه به مصادف شدن نوروز با ایام فاطمیه برنامه های نوروزی در دو سطح و بازه زمانی ( ویژه ایام فاطمیه و بعد از آن )انجام می شود.

وی به برنامه های نوروزی در کیش اشاره کرد و گفت: برنامه فرهنگی نیز همچون نمایشگاه اقوام در محل کشتی یونانی ، بازارچه ساحلی و به ویژه بخش کودکان با استقبال خوبی روبرو بود .

پیش بینی می شود با توجه به افزایش نیافتن نرخ بلیت و عوارض در مسیرهای دریایی و اجرای سیاست های هماهنگ در کنترل قیمت خدمات وگردشگری آمار ورودی گردشگران نوروزی نسبت به سال گذشته افزایش قابل توجهی داشته باشد.

جشنواره نوروزی از 26 اسفند ماه 93 آغاز و تا 13 فروردین ماه جاری ادامه دارد

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 584

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge