امروز: دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 برابر با 29 آوریل 2024

وجود روابط عمومی منسجم و پویا موجب تقویت جايگاه یک مجموعه می شود

میناب نیوز:استاندار هرمزگان با بیان اینکه روابط عمومی جایگاه ویژه ای در نظام ارتباطات سازمانی دارد، از برگزاری برنامه های هفته روابط عمومی در هرمزگان استقبال کرد و گفت: يكي از مهمترين عواملي که جايگاه يک سازمان و موسسه را در ميان افکار عمومي جامعه تقويت مي کند، وجود يک روابط عمومي منسجم، قدرتمند و پویا است.

به گزارش میناب نیوز،دكتر جاسم جادری در دیدار با اعضای ستاد برگزاری هفته روابط عمومی در استان هرمزگان ضمن قدردانی از تلاش های این ستاد، عنوان کرد: امروزه يکي از تعاريف پذيرفته شده و مورد توافق درباره روابط عمومي اين است كه روابط عمومي مديريت ارتباطات بين سازمان و گروههاي اجتماعي مرتبط است و بر اين اساس، روابط عمومي ، حلقه ارتباط بين سازمان و گروه هاي اجتماعي محسوب می شود.

وی افزود: روابط عمومي بايد بتواند بين منافع سازمان و منافع گروه هاي اجتماعي هماهنگي ايجاد کند که اين هماهنگي با همدلی و همزبانی ایجاد خواهد شد.

استاندار هرمزگان در ادامه بر جایگاه مهم روابط عمومی تاکید کرد و بیان داشت: رابطه مديريت مجموعه با روابط عمومي باید يک رابطه مستقیم و بی واسطه باشد و روابط عمومی نیز باید منعکس کننده مطالبات جامعه به مدیران و بازتاب تلاش های سازمانی به جامعه باشد.

جادری تصریح کرد: روابط عمومي براي اثر گذاري و ايفاي نقش مؤثرتر نيازمند تغيير نگرش، متناسب با نياز هاي زمان و آموزش است و پذيرش مسئوليت در آن بايد توأم با دلبستگي و پشتکار باشد.

وی ادامه داد: يكي از مهمترين عواملي که جايگاه يک سازمان و موسسه را در ميان افکار عمومي جامعه تقويت مي کند، وجود يک روابط عمومي منسجم و قدرتمند است که مي تواند هر سازمان و موسسه اي را در رسيدن به اهداف خود ياري کند.

شایان ذکر است؛ از 27 اردیبهشت الی دوم خرداد به عنوان هفته روابط عمومی ها نامگذاری شده است که به همین مناسبت برنامه های مختلفی در استان هرمزگان اجرایی می شود.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 676

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge