امروز: دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 برابر با 29 آوریل 2024

وزیر دفاع در توسعه زیرساخت های سواحل مکران به مسئولان هرمزگان کمک کنند.

استاندار هرمزگان گفت: نیاز اساسی مردم این منطقه آب رسانی و برق رسانی است و از وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح می خواهیم در آبادانی و توسعه زیرساخت های سواحل مکران به مسئولان این استان کمک کنند.

به گزارش میناب نیوز، دکتر جاسم جادری در آئین افتتاح مسجدالنبی (ص) جزیره قشم با بیان اینکه سال گذشته از این استان بیش از قانون مصوب مالیات به خزانه کشور واریز شد و هرمزگان را می توان محل درآمد خوبی برای دولت تعریف کرد، عنوان کرد: هرچند استان هرمزگان به اندازه هشت استان کشور درآمدزا است اما این استان با مشکلات بسیاری نیز مواجه است.

وی تامین آب آشامیدنی، برق و اشتغال جوانان را از جمله مشکلات استان هرمزگان برشمرد و افزود: در حال حاضر در جزیره قشم مشکل تامین آب آشامیدنی وجود دارد و 420 روستای هرمزگان نیز با تانکر آبرسانی می شود.

استاندار هرمزگان ادامه داد: نیاز اساسی مردم این منطقه آب رسانی و برق رسانی است و از وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح می خواهیم در آبادانی و توسعه زیرساخت های سواحل مکران به مسئولان این استان کمک کنند.

جادری با بیان اینکه وزارت دفاع عضو دبیرخانه توسعه سواحل مکران است، گفت: این وزارتخانه تاکنون اقدامات اساسی در جهت آبادانی این منطقه انجام داده و خواست ما ادامه این روند و تکمیل طرح های در دست اجراست.

وی با بیان اینکه تلاش شبانه روزی نیروهای مسلح و سربازان گمنام امام زمان (عج) موجب شده که استان هرمزگان جزء استان های بسیار امن کشور ارزیابی شود، اظهار داشت: توسعه و آبادانی سواحل مکران می تواند به سرازیر شدن جمعیت به این منطقه و افزایش امنیت جزایر جنوبی کشور، سواحل مکران و تنگه راهبردی هرمز کمک کند.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: نسبت جمعیت هرمزگان به وسعت این سرزمین کم است و در چارچوب منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر تلاش در جهت آبادانی سواحل مکران و آوردن جمعیت به سواحل جنوبی کشور باید بیش از پیش تلاش شود.

شایان ذکر است؛ سردار سرتیپ پاسدار حسین دهقان وزیر دفاع در سفری یک روزه به جزیره قشم مرحله دو مسجدالنبی(ص) بزرگترین مسجد شهر قشم را افتتاح کرد و با حضور وی عملیات اجرایی فاز سوم این مسجد شامل مجمع فرهنگی و پارکینگ آغاز شد.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 701

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge