امروز: شنبه 08 ارديبهشت 1403 برابر با 27 آوریل 2024

شناسنامه های تعویضی تا قبل از انتخابات تحویل داده می شوند

میناب نیوز:مدیرکل ثبت احوال هرمزگان اعلام کرد: کلیه متقاضیانی که درخواست تعویض شناسنامه های خود را به ادارات ثبت احوال استان تحویل داده اند ، می توانند بر اساس اولویت زمانی شناسنامه خود را جهت شرکت در انتخابات دریافت نمایند .

به گزارش میناب نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل ثبت احوال استان هرمزگان « مهدی عسکری زاده » اظهار داشت : برای مشارکت هر چه بیشتر و گستر ده تر مردم در انتخابات مجلس شورا ی اسلامی و در راستای سخنان مقام معظم رهبری و بمنظور فراهم کردن بسترهای حضور همه مردم در انتخابات از تاریخ ششم اسفند ماه تا 12 اسفند ماه هیچگونه درخواست تعویضی از متقاضیان اخذ نمی گردد تا بتوانند بدون هیچ مشکلی در انتخابات شرکت نمایند و بعد از انتخابات می توانند نسبت به تعویض شناسنامه های خود اقدام نمایند .

مدیرکل ثبت احوال استان هرمزگان همچنین عنوان فرمودند : در این راستا تمامی شناسنامه های تعویضی موجود در ادارات ثبت احوال استان هرمزگان قبل از انتخابات صادر و به متقاضیان تحویل داده می شود .

همچنین کسانی که تغییراتی نظیر آرا ء هیئت های حل اختلاف و یا حکم دادگاه ، تغییرات نام و نام خانوادگی و مواردی از این قبیل در شناسنامه های آنان ایجاد شده می توانند پس از شرکت در انتخابات جهت تعویض شناسنامه های خود اقدام نمایند .

وی بیان کرد : کلیه ادارات ثبت احوال استان هرمزگان از ششم تا 12 اسفندماه بصورت یکسره صبح و عصر تا ساعت 18 آماده تحویل شناسنامه های تعویضی به متقاضیان خواهند بود.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 800
برچسب زدن

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge