امروز: شنبه 15 ارديبهشت 1403 برابر با 04 می 2024

توسط استاندارهرمزگان اولويت هاي كاري سال 91 تشريح شد

میناب نیوز:استاندارهرمزگان اولويت هاي كاري سال 91 كه توسط مقام معظم رهبري به نام سال " توليد ملي ، حمايت ازكاروسرمايه ايراني " نامگذاري شده است را تشريح كرد .

به گزارش میناب نیوز،ابراهيم عزيزي درگفت وگو با خبرنگار روابط عممومي واموربين الملل استانداري هرمزگان با بيان اينكه نامگذاری سالها توسط مقام معظم رهبری یک نقشه راه و یک هدف متعالی است ، گفت : قطعاحركت دراين مسير وظيفه همه خدمتگزاران در استان است .

وي با اشاره به اينكه تلاش بر سرعت گرفتن پروژه هاي عمراني تامين كننده اهداف سال " توليد ملي ، حمايت ازكاروسرمايه ايراني " است ، افزود: اجراي كامل يك هزار و 676 پروژه مصوب شده سفرهاي هيات دولت ورئيس جمهور به استان ازاولويت هاي سال جديد مي باشد.

نماينده عالي دولت اولويت بخشي به واحدهاي صنعتي وتوليدي را ازبرنامه هاي امسال عنوان كرد واضافه كرد : حمایت در اجرای زیر ساختهای واحدهای صنعتی وافتتاح فولاد كاوه جنوب وفولاد صبا از برنامه هایی است که در حال بررسی و پیگیری مي باشد تا هرچه سریعتر به افتتاح این واحدهای صنعتی بیانجامد.

استاندارهرمزگان تکیه بر بخش کشاورزی با هدف اشتغال زایی در سال آینده عنوان کرد و یادآور شد: کسب رتبه های تک رقمی در زمینه اشتغال از برنامه هایی است که در سال آینده پیگیری می شود.

وی مبارزه با کالای قاچاق با هدف توليد ملي ، حمايت ازكاروسرمايه ايراني را ازديگر اولويت هاي سال جاري نام برد وگفت : ورود هر گونه کالای قاچاق به کشور باعث صدمات زیادی به خط تولید داخلی و صنعت می شود که با تدابیر خوبی که مسئولان نیروی انتظامی در این راستا دارند این معضل نیز برطرف می شود.

عزيزي افزود: افتتاح بیمارستانهای بستک و بشاگرد و جاسک و پل خلیج فارس از برنامه های اولویت دار است که امسال به جد پیگیری می شود.

وی به افتتاح آب شیرین کن یک میلیون متر مکعبی در سال جاري اشاره کرد و گفت: در حال حاضر پیشرفت خوبی در زمینه کارهای زیر بنایی و اجرایی شده که امید است در سال آینده استان با کمبود آب مواجه نباشد.

عزیزی همچنين با اشاره به اقدامات بزرگی كه درسال جهاد اقتصادي برای خدمت رسانی به مردم توسط دستگاه های مختلف انجام شد ، اظهار داشت : دولت در تمامی بخش های زیر ساختی و حیاتی هرمزگان شامل آب، راه، بهداشت و درمان، برق، اشتغال، صنعت، اقتصاد، مسکن، امنیت، بنادر و فرهنگی کارهای ماندگاری را آغاز و یا به بهرداری رسانده که می تواند زمینه ساز حرکت با سرعت مطلوب باشد.

استاندار کسب رتبه های برتر و اول کشور توسط استان هرمزگان در زمینه های کمیته آموزش، مشاغل خانگی، اشتغال، شورای فنی، کمیته نظارت بر پروژه های عمرانی و کمیته رسیدگی به طرح های عمرانی را نشانگر عملکردی مناسب و خوب دانست.

وي همچنين درپايان به بخش های مختلف زیر ساختی از جمله مسکن و مهیا بودن زمینه های رشد و توسعه این بخش اشاره کرد و افزود: امسال شش هزار و 500 واحد مسكن مهر از حدود 17 هزار واحد آماده و به مردم استان تحویل داده شدو همچنين10 هزار واحد نيز تاپايان سال91 تقديم مردم ولايتمدارهرمزگان مي شود.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 913

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge