امروز: جمعه 07 ارديبهشت 1403 برابر با 26 آوریل 2024

تامین اجتماعی خدمات مطلوبی در بخش بیمه و درمان به مردم هرمزگان ارائه می دهد

میناب نیوز:استاندار هرمزگان گفت: سازمان تامین اجتماعی خدمات قابل توجهی را در بخش بیمه تامین اجتماعی و درمان در سطح کشور ارائه می دهد که مردم هرمزگان نیز از این خدمات استفاده می کنند.

 

به گزارش میناب نیوز، دكتر جاسم جادری در دیدار با مدیران و کارکنان اداره کل تامین اجتماعی استان هرمزگان با تبریک و گرامیداشت هفته تامین اجتماعی، عنوان کرد: سازمان تامین اجتماعی خدمات قابل توجهی را در بخش بیمه تامین اجتماعی و درمان در سطح کشور ارائه می دهد که مردم هرمزگان نیز از این خدمات استفاده می کنند.

 

وی ادامه داد: بیش از 54 درصد جمعیت استان هرمزگان تحت پوشش تامین اجتماعی قرار دارند که این رقم قابل توجه است و امیدواریم روز به روز خدمت رسانی این سازمان در استان بیشتر شود.

 

استاندار هرمزگان افزود: خوشبختانه مجموعه مدیران و کارکنان تامین اجتماعی در هرمزگان بدون حاشیه کار خود را انجام می دهند که این امر ناشی از مدیریت خوب این مجموعه است و مردم استان از کار تامین اجتماعی در هرمزگان احساس آرامش می کنند.

 

جادری تصریح کرد: مجموعه ادارات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در هرمزگان تلاش ها و اقدامات بسیار خوبی انجام می دهند که این زحمات شایسته تقدیر است.

 

وی گفت: تامین اجتماعی سازمانی است که برای خدمت به مردم و به خصوص طبقه کارگر جامعه تلاش می کند و مدیران این مجموعه باید دقت کافی را در این خصوص داشته باشند.

 

54 درصد جمعیت استان هرمزگان تحت پوشش تامین اجتماعی هستند

 

شایان ذکر است؛ سید فاضل حیدری بلوکی مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان نیز در این نشست عنوان کرد: در حال حاضر 28 واحد بیمه ای تامین اجتماعی شامل 16 واحد شعبه اصلی و هفت شعبه اقماری که وابسته به شعب اصلی هستند در سطح استان هرمزگان فعالیت دارند.

 

وی ادامه داد: تعداد کارکنان حوزه بیمه ای تامین اجتماعی در هرمزگان 436 نفر هستند که در سراسر استان خدمت رسانی می کنند.

 

مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان افزود: تعداد بیمه شدگان اصلی و شاغل مستقیم تامین اجتماعی در هرمزگان 294 هزار و 305 نفر تا پایان 93 بوده است.

 

حیدری اظهار داشت: تعداد مستمری بگیران تامین اجتماعی در سطح استان نیز شامل 59 هزار و 559 مستمری بگیر اصلی و تبعی است و در مجموع 54 درصد جمعیت استان هرمزگان را تحت پوشش تامین اجتماعی قرار داده ایم.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 935

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge