امروز: یکشنبه 16 ارديبهشت 1403 برابر با 05 می 2024

تشكیل اولین كمیته بهداشت شهر میناب

میناب نیوز:ديروز با حضور اعضا كميته بهداشت شهر ميناب اولين جلسه كميته بهداشت شهر ميناب با دستور كار رفع مشكلات بهداشتي شهر ميناب برگزار شد.

به گزارش میناب نیوز به نقل از روابط عمومي شهرداري ميناب اين جلسه كه با حضور اعضا كميته بهداشت شهر ميناب به رياست عباس رييسي معاونت خدمات شهري شهرداري در محل شهرداري ميناب برگزار شد به بررسي مهمترين مشكلات موجود در وضعيت بهداشتي شهر ميناب پرداخته شد .

رييسي با بيان اينكه شهر ميناب داراي ساختار قديمي در زيرساختهاي بهداشتي بوده و فاقد سيستم دفع فاضلاب شهري مي باشد يكي از عمده ترين مشكلات موجود در سطح شهر ميناب موضوع رها سازي فاضلاب منازل در سطح كوچه و معابر مي باشد كه باعث بروز مشكلات بسياري در سطح شهر شده است كه نيازمند تسريع در روند عمليات سيستم فاضلاب شهر ميناب مي باشد .

يكي ديگر از مسائل كه معاونت خدمات شهري شهرداري ميناب به آن پرداخت لزوم توجه و همكاري همه دستگاههاي متولي امر بهداشت و امنيت به موضوع دستفروشي و فروش مواد غذايي در شرايط كاملا غير بهداشتي مي باشد كه از نمونه بارز آن فروش ماهي در شرايط نامناسب در سطح كوچه ها و معابر مي باشد كه لزوم توجه و همكاري هرچه بيشتر ساير دستگاهها متولي در اين زمينه با شهرداري جهت بر خورد با افرادي است كه بهداشت شهروندان را به مخاطره انداخته اند .

وي در بخش ديگري از سخنان خود از لزوم همكاري شهروندان در رعايت اصول بهداشتي مي باشد كه بايستي توجه شايسته اي به اين مسئله داشته باشند كه جز با همكاري شهروندان حل اين مشكلات امكان پذير نخواهد بود و از شهروندان گرامي درخواست ميكنيم در زمينه جلوگيري از ريختن فاضلاب در معابر و عدم خريد از دستفروشان با شهرداري همكاري لازم داشته باشند.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 940

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge