امروز: دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 برابر با 29 آوریل 2024

اختتامیه نمایشگاه عفاف و حجاب در میناب

میناب نیوز:رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میناب: مراسم اختتامیه نمایشگاه عفاف و حجاب با حضور مدیران کانون های فرهنگی و هنری مساجد و فعالان فرهنگی محله زرکی میناب برگزار شد.

به گزارش میناب نیوز، رضا اوژند در مراسم اختتامیه گفت: اهمیت حجاب و عفاف در جوامع اسلامی نقش بسزایی در امنیت روانی جامعه و حفظ ارزش‌های دینی و تحکیم بنیان خانواده دارد و حجاب در اسلام محدودیت نیست بلکه مصونیت برای مسلمان است.

وی به هدف از برگزاری این نمایشگاه اشاره کرد و افزود: ما خواستار ترویج فرهنگ عفاف و حجاب هستیم و می خواهیم در جامعه بنیاد خانواده استحکام داشته و امنیت روانی زن و مرد حفظ شود و لازمه آن رعایت حجاب و پوشش در جامعه است.

اوژند در خصوص جایگاه مهم عفاف و حجاب در زنان و مردان، افزود: این صفات و رفتار ارزشمند نه تنها محدودیت نیست بلکه برای انسان محبوبیت دینی به همراه دارد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میناب، فلسفه وجودی حجاب را برای تکامل انسان ضروری دانست و خاطر نشان کرد: دین مبین اسلام به عنوان آیین کامل بشریت همه چارچوب های فردی و اجتماعی را بیان و راهکارهای لازم را نیز ارائه کرده است .

بر اساس این گزارش نمایشگاه عفاف و حجاب به مناسبت هفته فرهنگی عفاف و حجاب در مسجد امیر المومنین محله زرکی برگزار که در مراسم اختتامیه از ۲۵ نفر فعالان فرهنگی نمایشگاه حجاب و عفاف نیز تقدیر و تشکر شد.

گفتنی است: از دیگر برنامه های مرتبط با هفته عفاف و حجاب برگزاری ایستگاه نقاشی با همین موضوع در حسینیه علی ابن ابی طالب محله زرکی بود که بیش از ۵۰ نفر از اهالی شرکت و در پایان هدایایی به رسم یادبود به برگزیدگان اهدا شد.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در فرهنگی
کد خبر: 1013

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge