امروز: یکشنبه 16 ارديبهشت 1403 برابر با 05 می 2024

در خشش هنرجویان هرمزگانی در شانزدهمین دوره جشنواره هنرهای تجسمی سراسر کشور

میناب نیوز:معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان از کسب رتبه سوم کشوری هنرجویان هنرستان آیت ا...صدرناحیه 2 بندرعباس در شانزدهمین دوره جشنواره هنرهای تجسمی سراسرکشور خبر داد .

به گزارش میناب نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان؛ موسی دادی زاده با اعلام این خبر افزود:هنرجویان هنرستان آیت ا... صدر ناحیه 2 بندرعباس در این رقابت کشوری در رشته های نقشه کشی، معماری، اجرای یک پروژه به صورت ماکت که کار مشترک نازنین مهجوری و آنیتا حسینی دوست بود و همچنین پویا نمایی(انیمیشن) اثر نرجس حسین زاده رتبه سوم کشوری را کسب نمودند .

وی با بیان اینکه در شانزدهمین دوره جشنواره هنرهای تجسمی بیش از هفت هزار اثر از هنرجویان هنرستانهای کل کشور برای رقابت حضورداشتند،خاطر نشان کرد: از میان این آثاریکهزار و 47 اثر بعنوان اثر منتخب کشوری پذیرفته شده و در نهایت تعداد 168 اثر به مرحله پایانی راه یافته است.

به گفته دادی زاده: در مرحله پایانی این دوره از مسابقات که به میزبانی استان زنجان برگزار گردید هنرجویان هرمزگانی صاحب افتخار شدند که این مهم نشان از خلاقیت و همت فرزندان سختکوش این خطه از میهمن اسلامی دارد.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش مهمترین هدف بر گزاری این جشنواره را توسعه و تعالی رشته های هنری،زمینه سازی برای پرورش استعدادها و خلاقیت های هنرجویان و معرفی توانمندی هنرجویان در راستای عملیاتی کردن سیاستهای وزارت آموزش و پرورش در امر کیفیت بخشی و توسعه وتعالی رشته های هنری عنوان کرد.

رای دادن به این مورد
(1 رای)
منتشر شده در فرهنگی
کد خبر: 1058

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge