امروز: دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 برابر با 29 آوریل 2024

حضور فعال گروه های نمایشی هرمزگان در جشنواره تئاتر ضامن آهو

میناب نیوز:مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از حضور فعال گروه های نمایشی هرمزگان در نهمین جشنواره تئاتر ملی کودک و نوجوان و نمایش عروسکی ضامن آهو خبر داد.

به گزارش میناب نیوز، علیرضا درویش نژاد ضمن ابراز خرسندی از تاثیر فرهنگ و هنر رضوی در لایه های مختلف جامعه به ویژه هنرمندان گفت: با برگزاری هشت دوره مستمر، جشنواره توانسته به خوبی تاثیرات عمیقی در جامعه و به ویژه آینده سازان و کودکان و نوجوانان بگذارد و دلیل این ادعا استقبال خوب مردم از جشنواره و همچنین تقاضای بسیار گروه های نمایشی برای شرکت در این جشنواره می باشد.

وی اضافه کرد: فعالیت های فرهنگی – هنری مرتبط با فرهنگ رضوی در استان هرمزگان منوط به جشنواره تئاتر رضوی نمی باشد بلکه هرمزگان یکی از پیشروترین استان ها در میزبانی جشنواره ها و رویدادهای مختلف فرهنگ رضوی است که می توان به جشنواره مردمی آسمان هشتم روستای کردر، جشنواره سرود رضوی، جشن های مردمی زیر سایه خورشید و …اشاره کرد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان اظهار داشت: امسال تمام مقدمات جهت برگزاری مطلوب نهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان رضوی و نمایش عروسکی ضامن آهو فراهم است و با حمایت های صورت گرفته شاهد جشنواره ای پر بار و متفاوت از دوره های قبل خواهیم بود.

درویش نژاد استقبال بسیار خوب گروه های نمایشی هرمزگان جهت شرکت در جشنواره تئاتر ضامن آهو را نشانگر تحقق اهداف مورد نظر دانست و اذعان داشت: سعی داریم با ساماندهی و برنامه ریزی اصولی ترتیبی اتخاذ شود که هرمزگان در تمام ایام سال شاهد اجرای عموم نمایش ها مرتبط با فرهنگ رضوی باشد.

رای دادن به این مورد
(1 رای)
منتشر شده در فرهنگی
کد خبر: 1081

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge