امروز: پنج شنبه 13 ارديبهشت 1403 برابر با 02 می 2024

میناب میزبان هشت دوره جشنواره فرهنگی و هنری آسمان هشتم / نهمین دوره در میناب برگزار می شود

میناب نیوز:رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میناب گفت : میناب میزبان هشت دوره جشنواره فرهنگی و هنری آسمان هشتم در ایام دهه کرامت از میلاد حضرت معصومه (س) تا میلاد امام رضا (ع) در روستای کردر رضوی در سال های گذشته بوده است.

به گزارش میناب نیوز:رضا اوژند در جلسه هماهنگی نهمین جشنواره فرهنگی و هنری آسمان هشتم در اداره فرهنگ وارشاد اسلامی میناب برگزار شد ؛ضمن تأکید بر اهمیت این رویداد مهم افزود: هر ساله میزبانی جشنواره آسمان هشتم در ایام دهه کرامت از میلاد حضرت معصومه (س) تا میلاد امام رضا (ع) در روستای کردر رضوی است که با همت مردم خوب و ولایتمدار برگزار می شود که نشان از عشق آنان به امام هشتم (ع) می باشد.

وی از میزبانی بسیار عالی هشت دوره این جشنواره در این روستا تقدیر کرد و اذعان داشت: از همه هنرمندان و مدیران کانون های فرهنگی و هنری که جهت بهتر برگزار شدن نهمین دوره این جشنواره همکاری دارند تقدیر و تشکر می کنم .

در ادامه، ابراهیم ذاکری دبیر جشنواره آسمان هشتم از فعالیت و عملکرد این جشنواره در دوره های قبل گزارش ارائه کرد و گفت: جشنواره فرهنگی و هنری آسمان هشتم در رشته های فرهنگی و هنری مانند قرآن ، اذان، چاووشی خوانی رضوی، شعر رضوی ، احادیث رضوی ، سرود رضوی ، نقاشی رضوی برگزار می شود .

در پایان، بعد از اعلام نظر و دیدگاه های و راهکارها ی مدیران کانون های فرهنگی و هنری مساجد و هنرمندان مصوب گردید که نهمین جشنواره فرهنگی و هنری با همراهی کانون های فرهنگی و هنری مساجد میناب و هنرمندان با اجرای برنامه های متنوع و شاد در ایام دهه کرامت برگزار شود .

شایان ذکر است : جلسه هماهنگی نهمین جشنواره فرهنگی و هنری آسمان هشتم با حضور ابراهیم ذاکری دبیر این جشنواره و مسعود جداوی مسئول کانون های فرهنگی و هنری مساجد میناب و مدیران کانون های فرهنگی و هنری مساجد و مسئولان انجمن های فرهنگی و هنری در اداره فرهنگ وارشاد اسلامی میناب برگزار شد.

رای دادن به این مورد
(1 رای)
منتشر شده در فرهنگی
کد خبر: 1223

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge