امروز: پنج شنبه 13 ارديبهشت 1403 برابر با 02 می 2024

تقدیر سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ایران از مدیر کل ارشاد هرمزگان

میناب نیوز :  دکتر ابوذر ابراهیمی رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ایران در همایش مدیران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اهدای لوح از مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان به خاطر همکاری در اجرای برنامه های فرهنگی و هنری در خارج از کشور تقدیر کرد.

به گزارش میناب نیوز، علیرضا درویش نژاد در این خصوص گفت: طی یک سال گذشته همکاری بسیار صمیمانه و نزدیکی با سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی انجام پذیرفت و برای اولین بار چند گروه موسیقی در فاصله های کوتاه به کشورهای مختلف خارجی از جمله روسیه اعزام شدند.

وی افزود: ساختار و محتوای آیین ها و سنت های نمایشی و موسیقیایی هرمزگان به گونه ای است که برای اکثر ملت ها و کشورهای مختلف قابل فهم و از جذابیت و زیبای خاصی برخوردار است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان اشاره کرد: اجرای چند برنامه توسط گروه های هنری و فرهنگی هرمزگان در خارج از کشور باعث شده است که بسیاری از کشورها، متقاضی اجرای آن در کشور خود باشند که هم اکنون مشغول رای زنی با سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ایران برای تحقق برنامه های آتی هستیم .

وی در پایان، ضمن تشکر از دکترابوذر ابراهیمی، رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ایران از گروه های مختلف هنری و فرهنگی که با حضور خود باعث معرفی فرهنگ هرمزگان در سطح جهان و منطقه شده اند تقدیر و تشکر کرد.

رای دادن به این مورد
(1 رای)
منتشر شده در فرهنگی
کد خبر: 1228

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge