امروز: جمعه 14 ارديبهشت 1403 برابر با 03 می 2024

مراسم تجلیل از دانشجویان بسیجی دانشگاه پیام نور میناب برگزار شد

میناب نیوز : به مناسبت هفته بسیج امروز صبح با حضور مسئولین دانشگاه پیام نور میناب و سپاه میناب ،ودفتر بسیج دانشجویی شهرستان میناب مراسم تجلیل از دانشجویان بسیجی این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار میناب نیوز ،امروز راس ساعت 10 صبح مراسم تجلیل از دانشجویان بسیجی پایگاه شهید عسکری این دانشگاه برگزار شد که به 19 دانشجو از اعضای فعال بسیج و24 دانشجویی بسیجی ، نفرات برتر مسابقات قرآنی لوح سپاس اهدا شد

مهدی مصلحی رئیس دانشگاه پیام نور مرکز میناب هدف از برگزاری این مراسم را ضمن تجلیل از فعالیت های پایگاه بسیج دانشجوئی دانشگاه و دانشجویان بسیجی این پایگاه، اشاعه فرهنگ بسیج در تموم سطوح دانشگاه دانست و گفت به این منظور باید روز به روز به تعداد اعضای پایگاه بسیج افزوده شود.

در این مراسم ابتدا مهدی مصلحی ضمن تبريك فرا رسيدن هفته بسيج با اشاره به تقارن هفته بسيج و دهه محرم گفت : بسيجيان با الگو گيري از حماسه عاشورا و بينش و تفكر علوي و حسيني افتخارات بزرگي براي كشور به ارمغان آوردند. وی سپس ضمن تقدیر از دانشجویان بسیجی افزود در دانشگاه برای تمامی رشته ها انجمن علمی وجود دارد اما تشکل مقدس بسیج از همه تشکل ها مهمتر است .

باید به بسیج با یک خاص نگریسته شود تا بتواند پویایی را به دانشگاه تزریق کند. مصلحی در ادامه یادآور شد که تشکیل بسیج و ارتش بیست میلیونی به فرمان امام خمینی (ره) از جمله اساسی ترین عوامل در جهت خنثی سازی توطئه ها به حساب می آید .

وی گفت بسیجی صرفاً در پوشش خاصی نیست بلکه باید آن بنیان هایی را که معمار بزرگ انقلاب به پا کردند باید بر جا بماند .

وی با اشاره به تشکیل ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر در این دانشگاه گفت ، دانشگاه به خدمات بسیج در این ستاد نیاز دارد وضروری است که فرهنگ بسیجی در تمام سطوح دانشگاه اشاعه پیدا کند.

رئیس دانشگاه پیام نور میناب ضمن اعلام رضایت قلبی خود از فعالیت های پایگاه بسیج دانشجوئی ، خطاب به دانشجویان بسیجی گفت شما باید به دنبال رضایت پروردگار باشید.

در ادامه برنامه ، سرهنگ حسین زاده ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام دهه محرم ، از ریاست دانشگاه به خاطر بر پایی این جلسات تشکر کرد و گفت این جلسات پشتوانه ای برای فعالیت های بسیج است.

وی در ادامه ضمن بیان تارخچه بسیج گفت اکنون کار مبارزه با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم بر عهده بسیج است که در این میان نقش بسیج دانشجوئی از همه مهمتر است.

سپس در ادامه راضیه کریمی فرمانده سابق پایگاه بسیج دانشجوئی دانشگاه پیام نور مرکز میناب ضمن عرض تسلیت ایام محرم و شهادت سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) ، به بیان فعالیت های سال گذشته این پایگاه پرداخت.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در فرهنگی
کد خبر: 1250

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge