امروز: جمعه 14 ارديبهشت 1403 برابر با 03 می 2024

معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب: خلیج فارس موهبتی الهی برای ملت ماست

میناب نیوز:معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب در همایشی که به مناسبت روز ملی خلیج فارس برگزار شد گفت: خلیج فارس موهبتی الهی برای ملت ماست.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه میناب ، عباس خدادادزاده روز گذشته در همایش روز ملی خلیج فارس که در دانشگاه علمی کاربردی برگزار شد گفت: خلیج فارس موهبتی الهی برای ملت ماست و وجود این موهبت الهی کشور مارا بریک نقطه مهم واستراتژیک قرار داده و نبض همه ابر قدرتها را در دست ما قرار داده است.

وی یکی از اقدامات بسیار خوب در دولت جمهوری اسلامی ایران را ثبت ،نام خلیج فارس در تقویم رسمی کشور عنوان وافزود روز ملی خلیج فارس در تقویم جمهوری اسلامی ایران از روزهای مهم و با اهمیت است از این رو برپایی همایش این روز با شکوه و زیبایی هرچه تمام‌تردر استان برگزار می شود.

خدادادزاده در ادامه از خلیج فار س بعنوان محور ارتباطی سه قاره آفریقا، آسیا و اروپا یاد کرد وافزود : خلیج فارس بخشی از یک سیستم ارتباطی شامل اقیانوس آرام، هند ودریای سرخ ومدیترانه است.

وی با بیان اینکه امروز دنیا آرامش و امنیت را در خلیج فارس می‌بیند، تصریح کرد: این آرامش و امنیت مرهون تلاش مردم ولایتمدار و مرزدار استان ، که همواره پاسدار این آبراه حیاتی هستند، است..

رای دادن به این مورد
(1 رای)
منتشر شده در فرهنگی
کد خبر: 1264

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge