امروز: جمعه 14 ارديبهشت 1403 برابر با 03 می 2024

برگزاری همایش جوان و عاشورا در روستای سبهتی شهرستان میناب

میناب نیوز:همایش جوان و عاشورا توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری انجمن قرآن و عترت و طرح صالحین خواهران بسیج هنرمندان با هدف آشنایی جوانان با فلسفه و آموزه های عاشورایی و قیام امام حسین(ع) در روستای سبهتی شهرستان میناب برگزار شد.

به گزارش میناب نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، رضا اوژند، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میناب گفت: یکی از اهداف و برنامه های این اداره سوق دادن برنامه های فرهنگی و همایش های دینی و مذهبی در روستا هایی که کمتر از امکانات فرهنگی بهره مند هستند است.

وی افزود: با برگزاری این جلسات و استفاده از حضور اساتید مجرب جهت آگاهی دادن جوانان و آشنایی آنان با فلسفه قیام و نقش جوانان و شهدای جوان دشت کربلا نظیر حضرت علی اکبر(ع) بیشتر آشنا می شوند.

اوژند اذعان داشت: همایش جوان و عاشورا با برنامه های قرآنی، مداحی، قرائت زیارت عاشورا و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین محمد شریف زاهدی با موضوعات فلسفه قیام عاشورا، امر به معروف و نهی از منکر، نقش جوانان در به ثمر رساندن قیام عاشورا و نقش جوانان در خنثی کردن نقشه های شوم دشمنان و مبارزه در جبهه جنگ نرم با دشمنان همراه بود.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میناب تصریح کرد: این همایش در حسینیه صاحب الزمان (عج) روستای سبهتی برگزار گردید که مورد استقبال مردم خصوصا جوانان و نوجوانان قرار گرفت و در پایان لوح تقدیر و هدایایی به رسم یاد بود به جوانان برتر و کسانی که اسامی آنان با نام های علی اکبر، علی اصغر؛ رقیه، سکینه و ابوالفضل بود إهداء شد.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در فرهنگی
کد خبر: 1333

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge