امروز: شنبه 15 ارديبهشت 1403 برابر با 04 می 2024

راهیابی شش نمایش به بیست و هفتمین جشنواره تئاتر هرمزگان

میناب نیوز : مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان: شش نمایش به بیست و هفتمین جشنواره تئاتر هرمزگان راه یافت.

به گزارش میناب نیوز ، علیرضا درویش نژاد در گفتگو با خبرنگاران گفت: ۱۲ نمایش از شهرستان های بندرعباس، بندرلنگه، رودان، میناب، جاسک، کاندید حضور در جشنواره تئاتر استانی امسال بودند که پس از بازبینی داوران، شش گروه موفق به کسب جواز ورود به جشنواره بیست و هفتم تئاتر استانی شدند.

وی افزود: گروه داوران بازبین متشکل از سعید موحدی،رضا کمالی و عبدا… خدا کریمی بودند که از آثار نمایشی به صورت حضوری بازبینی به عمل آمد و پس از اعلام اصلاحات و رفع مشکلات شش نمایش به بخش مسابقه راه یافتند.

دبیر بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استان هرمزگان اعلام داشت : این جشنواره ۶ الی ۹ مهرماه در پلاتو آفتاب واقع در مجتمع فرهنگی _ هنری سید احمد خمینی(ره) برگزار و گروه نمایشی دو اجرا خواهد داشت.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان ضمن تأکید بر افزایش کیفیت نمایش های جشنواره امسال اظهار کرد: در نشست مشترک با داوران بازبین تأکید شده است، کیفیت جشنواره فدای کمیت آن نشود و بر همین اساس نمایش های راه یافته به بخش مسابقه از استانداردهای کافی و لازم برای این جشنواره مهم برخوردارند.

درویش نژاد یاد آور شد: تئاتر استان هرمزگان همیشه توانسته از طریق همین جشنواره ها نمایندگان شایسته را به جشنواره منطقه ای و فجر اعزام کند و امسال نیز یقینا تئاتر هرمزگان در سطح ملی و بین المللی حضوری فعال خواهد داشت.

دبیر بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استان هرمزگان به معرفی شش گروه راه یافته به بخش مسابقه اشاره کرد و گفت: نمایش های ” بادی لنگویچ” به نویسندگی جعفر قاسمی و کارگردانی ایوب رحیمی از میناب،” رنجترانه های سیما” به نویسندگی و کارگردانی علیرضا داوری از بندرعباس،” بن بست سعادت آباد” به نویسندگی و کارگردانی رضا جوشعار از بندرعباس، “من آن جا نیستم”به نویسندگی مهدی میر باقری و کارگردانی رضا غریب زاده دریایی از بندرعباس،”کی گفت آری، کی گفت نه” به نویسندگی و کارگردانی مهران محمود زاده دهبارزی از جاسک و ” آواز پریشانی ” به نویسندگی جعفر مؤیدی و کارگردانی علی رحیمی از میناب توانستند به بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استان هرمزگان راه یابند.

رای دادن به این مورد
(2 رای)
منتشر شده در فرهنگی
کد خبر: 1376

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge