امروز: پنج شنبه 13 ارديبهشت 1403 برابر با 02 می 2024

برگزاری کلاسهای آموزش قرآن کریم در دانشگاه پیام نور مرکز میناب

میناب نیوز:به همت کانون قرآن و عترت بسیج دانشجوئی دانشگاه پیام نور مرکز میناب کلاسهای آموزش قرآن کریم در این مرکز در حال برگزاری است .

 به گزارش میناب نیوز ، کانون قرآن و عترت بسیج دانشگاه پیام نور مرکز میناب در راستـاي احياي فرهنگ غني قرآن کریم و با هدف انتقال فرهنگ قرآني به اعماق روح، دل و جان انسان ها و همچنين انس با قرآن دوره های آموزشی رو خوانی و تجوید برگزار می نماید.

کلاس های آموزش قران کریم به صورت هفتگی با شركت 40 نفر از دانشجویان در دانشگاه پیام نور مرکز میناب برگزار می شود استاد محمدرضا حقانی مدرس کلاسهای آموزش قرآن کریم هدف از این دوره را شناسايي نيروهاي مستعد و تربيت آنان جهت تدريس در دوره‌هاي آموزش قرائت قرآن كريم و ايجـاد زمينـه و انگيـزه در معلّمـان جهـت استمـرار و تداوم دانش‌اندوزي در علوم قرآني دانست .

حقانی در ادامه سخنان خود گفت انتظار مي‌رود با برگزاري اين دوره، دانش‌آموختگان ضمن تعمیق ارتباط خود با قرآن کریم، با فنون و روشهاي تدریس و آموزش و با روش جذب هرچه بيشتر مشتاقان فراگيري قرائت كلام وحي، آشنا شوند.

وی در بخشی از سخنان خود برای تشویق بیشتر دانشجویان جهت انس با قرآن اظهار داشت امروزه با وجود نرم افزارهای آموزشی ، آموزش قرآن کریم ساده تر شده و دانشجویان می توانند آموزش قرآن را از طریق محتوای چند رسانه ای و با مشاهده ی قوانین تلاوت به سادگی فراگیرند.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در فرهنگی
کد خبر: 1392

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge