امروز: سه شنبه 11 ارديبهشت 1403 برابر با 30 آوریل 2024

دفتر کانون های فرهنگی – هنری مساجد منطقه ویژه در میناب راه اندازی شد

میناب نیوز:دفتر کانون های فرهنگی و هنری مساجد منطقه ویژه با حضور عبدالحسین آل محمد، معاون اداری و مالی ستاد کانون های مساجد کشور در شهرستان میناب افتتاح گردید .

به گزارش میناب نیوز ، روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، عبدالحسین آل محمد در آیین افتتاحیه این دفتر گفت: با وجود ظرفیت های موجود در شهرستان میناب به ویژه در حوزه دینی، فرهنگی و هنری با عث ایجاد دفتر در این شهرستان شد.

معاون ستاد کانون های مساجد کشور اظهار کرد: 27 هزار کانون فرهنگی – هنری و 5 هزار کتاب خانه مساجد در سراسر کشور زیر نظر ستاد عالی مشغول فعالیت هستند و در استان هرمزگان نیز 4470 کانون فعال وجود دارد و تا پایان دوره پنجم تعداد کانون ها از رشد قابل توجهی برخوردار خواهد بود و شهرستان میناب نیز با عزم دست اندرکاران، حرکت جهشی خود را در این حوزه آغاز خواهد کرد.

آل محمد تصریح کرد: با وجود رسانه ها باید توسعه فرهنگی در روستاها به نحو چشمگیر افزایش یابد و شناسایی و استفاده از ظرفیت ها در شهرستان به نوع نگاه و پیگیری مردم و مسئولان بستگی دارد. وی ضمن تشکر از همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان بیان کرد: مسئولان شهرستان میناب نیز همکاری لازم را انجام دهند و توجه ویژه به این شهرستان داشته باشند.

در ادامه عباس خدادادزاده، معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب گفت: شهرستان میناب با وجود 250 هزار نفر جمعیت و دارا بودن ظرفیت ها و پتانسیل های خوب چه از لحاظ فرهنگی و هنری و با توجه به موقعیت خاص و جایگاه مطلوب آن لایق برخوردار بودن هر چه بیشتر از این امکانات و خدمات است و مجموعه فرمانداری میناب آمادگی خود را جهت همکاری و همراهی با کانون های فرهنگی و هنری شهرستان میناب اعلام می دارد.

در آیین راه اندازی دفتر کانون های مساجد منطقه شهرستان میناب در فرهنگ سرای شهید بهشتی که با حضور عبدالحسین آل محمد، معاون مالی ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور، حجت الاسلام و المسلمین احمد پهلوانی، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان هرمزگان، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب، مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد حکم انتصاب مسئول دفتر کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان میناب به مسعود جداوی داده شد.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در فرهنگی
کد خبر: 1433

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge