امروز: دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 برابر با 29 آوریل 2024

شروع به كار پنج ايستگاه مطالعه در ايام الله دهه فجر در هرمزگان

میناب نیوز:مديركل كتابخانه هاي عمومي هرمزگان از راه اندازي پنج ايستگاه مطالعه در ايام الله دهه فجر خبر داد.

به گزارش میناب نیوز به نقل از روابط عمومي اداره كل كتابخانه هاي عمومي هرمزگان، محسن زينلي تختي با اعلام اين خبر گفت: طرح ايستگاه مطالعه يكى از برنامه هاى نهاد كتابخانه هاي عمومي كشور براى عمومى نمودن و ارتقاى سرانه مطالعه مفيد در راستاى تحقق رهنمودهاى امام خامنه اي است.

مديركل كتابخانه هاي عمومي هرمزگان از راه اندازي پنج ايستگاه مطالعه در محل ايستگاه راه آهن، فرودگاه، بيمارستان خليج فارس، بانك صادرات و شهرداري بندرعباس خبر داد و گفت: ايستگاههاي مطالعه استان در دهه فجر با حضور مسئولين استاني افتتاح مي شود و مورد بهره برداري قرار خواهد گرفت.

زينلي تختي در ادامه افزود: مردم مي توانند با مراجعه به اين ايستگاه، كتاب مورد علاقه خود را انتخاب و در محل ايستگاه و يا هر محل ديگرى مطالعه كنند.

وي خاطر نشان كرد: مراجعه كنندگان مي توانند پس از مطالعه كتاب آن را به هر يك از ايستگاههاي مطالعه در سراسر كشور و يا به يكى از كتابخانه هاى عمومى تحت پوشش نهاد كتابخانه هاى عمومى باز گردانند.

در پايان زينلي تختي در خصوص حفظ و نگهداري كتب گفت: در قسمت پايين هر ايستگاه مطالعه، محلى براى بازگرداندن كتابهاى مطالعه شده تعبيه شده است و انتظارمان از مردم فهيم و فرهنگمدار استان، دقت در حفظ و نگهدارى و تحويل به موقع كتاب است.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در فرهنگی
کد خبر: 1450

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge