امروز: جمعه 14 ارديبهشت 1403 برابر با 03 می 2024

اتاق فکر فرهنگ و هنر هرمزگان راه اندازی می شود

میناب نیوز:مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان از تشکیل و راه اندازی اتاق فکر فرهنگ و هنر هرمزگان در آینده ای نزدیک خبر داد.

به گزارش میناب نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین حسین مرشدی ضمن تأکید بر این که مدیریت فرهنگی باید بر اساس خرد جمعی و مشاوره ای باشد گفت: نظر به گستردگی و شمولیت حوزه فرهنگ و هم چنین تأثیرپذیری اقشار مختلف می باید جهت کاهش آسیب ها و تهدیدها از شیوه مشورتی و جمعی در مدیریت فرهنگی استفاده کرد.

وی افزود: با توجه به این که بسیاری از تهاجم ها و حملات دشمنان به ایران اسلامی هم اکنون از طریق فرهنگ صورت می گیرد و هم چنین با توجه به سرعت سرسام آور تحولات و تغییرات دیگر جایی برای آزمون و خطا باقی نمی ماند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان اذعان داشت: در همین مدت اندک کمیسیون های مختلف برنامه و بودجه، اداری و نیروی انسانی، پیشگیری و نظارت، فرهنگی و هنری، پژوهش و آموزش، ارزیابی و تحول در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی راه اندازی شده است و تمام تصمیم ها در بخش های مختلف بر اساس مشورت و پس از بررسی و اعلام نظر کارشناسانه تصویب و اجرایی می شود.

حجت الاسلام و المسلمین حسین مرشدی درخصوص اتاق فکر فرهنگ و هنر استان هرمزگان خاطر نشان کرد: این اتاق فکر مرکز اصلی ایده پردازی، ارائه پیشنهادات خلاقانه و مشورت جمعی در حوزه فرهنگ و هنر استان است که متشکل از افراد نخبه، اساتید مجرب، پژوهشگران برجسته، فعالان مطرح حوزه فرهنگ و هنر استان در رشته های مختلف، پیشکسوتان و ... می باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان یادآور شد: هم اکنون استان هرمزگان بیش از هر زمان دیگر با توجه به شرایط خاص و بهره مندی از استعدادها و ظرفیت های مناسب و متعدد نیازمند تعقل، تفکر و ایده های نو و خلاقانه است و در جهت نیل به این هدف بزرگ از همه دل سوختگان به فرهنگ و هنر استان یاری می طلبیم.

وی ضمن تقدیر از نگاه ویژه و حمایت های بی دریغ استاندار هرمزگان گفت: نظر به دغدغه، حساسیت و تأکید خاص استاندار به حوزه فرهنگ و هنر استان و آشنایی و اشراف وی به مشکلات و موانع موجود؛ امیدواریم در آینده ای نزدیک شاهد تغییرات و تحولات اساسی در این بخش باشیم.

حسین مرشدی افزود: هم اکنون مقدمات اوّلیه تشکیل اتاق فکر فرهنگ و هنر هرمزگان در دست انجام و پی گیری می باشد و در حال رای زنی های لازم جهت تعیین أعضاء هستیم و پس از تکمیل اوّلین جلسه آن به زودی برگزار خواهد شد.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در فرهنگی
کد خبر: 1545

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge