امروز: جمعه 07 ارديبهشت 1403 برابر با 26 آوریل 2024

کسب مقام اول کشوری توسط گروه سرود آموزشگاه استثنایی رویش میناب

میناب نیوز : معاون مدیر کل و مدیر آموزش وپرورش شهرستان میناب گفت : گروه سرود دانش آموزان با نیازهای ویژه آموزشگاه استثنایی رویش در مسابقات هنرهای آوایی کشوری در مشهد مقدس بعنوان نماینده استان شرکت کرده و توانتست مقام اول کشوری را بدست آورد .

به گزارش میناب نیوز ،غلامرضا سالاری میری معاون مدیرکل و مدیر آموزش وپرورش میناب ضمن ابراز خرسندی از این دستاورد بزرگ وتشکر از تلاش همه دست اندر کاران تعلیم وتربیت گفت:هر کس در هر مقام و جایی با تفاوتهای فردی که دارد می تواند در جامعه نقش آفرینی مثبتی را داشته باشد.

وی افزود :دانش آموزان با نیازهای ویژه توانستند ثابت کنند که معلولیت محدودیت نیست ،بلکه از آن برای ابراز وجود استفاده کرده و در سطح کشور خوش درخشیدند و مایه فخر و مباهات  شهرستان میناب به خصوص جامعه فرهنگی شدند.

سالاری یاد آور شد:گروه سرود هنر های آوایی دانش آموزان با نیازهای ویژه توانشت با پشتکارخود و همراهی مسولین شهرستانی و استانی با اجرای سرود ضامن آهو مقام اول کشوری را بدست آورده و از طرف خادمین امام رضا (ع)به صورت ویژه تقدیر شوند.

مدیر آموزش وپرورش شهرستان میناب تصریح کرد: شعر ضامن آهو ،سروده شاعر فرهنگی جوان با ذوق واستعداد و توانای شهرستان میناب ،یدالله شهرجو  می باشد و افزود از وی  چندین کتاب شعر از جمله(چشمانت لابه لای سطرهاست )در چند ماه پیش توسط نشر بوتیمار به چاپ رسید.

رای دادن به این مورد
(1 رای)
منتشر شده در فرهنگی
کد خبر: 1933

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge