امروز: جمعه 14 ارديبهشت 1403 برابر با 03 می 2024

بیش از پنجاه مسجد میناب میناب آماده برگزاری سنت حسنه اعتکاف

میناب نیوز:رئیس تبلیغات اسلامی میناب گفت: امسال در سطح شهرستان میناب بیش از پنجاه مسجد برای برگزاری سنت حسنه اعتکاف جهت پذیرش معتکفان آماده شده است.

به گزارش میناب نیوز، حجت الاسلام محمد بنی خزاعی رئیس تبلیغات اسلامی میناب در فروردین 93با بیان این مطلب گفت: از این تعداد 2مسجد در شهر میناب بقیه در بخش های تابعه و روستاها در نظر گرفته شده است که با نظارت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان و همکاری هیئت امنای مساجد به برگزاری این مراسم خواهند پرداخت.

حجت الاسلام محمد بنی خزاعی در ادامه به استقبال گسترده جوانان از این مراسم معنوی اشاره کرد و از حضور سخنرانان برجسته و نیز مشاوران دینی و اساتید پاسخگو به مسائل دینی در این مراسم خبر داد و اظهار داشت: ارتقاء بصیرت و آگاهی همراه با معنویت از اهداف مهم برنامه های فرهنگی اعتکاف است واداره تبلیغات اسلامی میناب نیز در این مساجد برنامه های متنوع فرهنگی و مذهبی اجراء خواهد کرد که پیش بینی می شود حدود چهار هزار نفر در سنت حسنه اعتکاف امسال ثبت نام کنند.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم افزایش فعالیتهای فرهنگی و مذهبی توسط جوانان مومن و متعهد برای مقابله با تهاجمات فرهنگی تاکید کرد.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در فرهنگی
کد خبر: 629

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge