امروز: شنبه 15 ارديبهشت 1403 برابر با 04 می 2024

اجرای نمایش خیابانی اعتیاد در شش محله آسیب پذیر میناب‎

میناب نیوز:رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میناب گفت: به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر نمایش خیابانی با این موضوع در شش محله آسیب پذیر میناب برگزار شد.

به گزارش میناب نیوز ، رضا اوژند در گفتگو با رسانه‌ها افزود: به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر، گروه هنری “صدف” وابسته به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به سرپرستی باقر رمضانزاده و کارگردانی محمد سلیمی و باقر رمضانزاده، نمایش خیابانی اعتیاد را با حضور بازیگران : جواد ذاکری – داوود رمضانزاده – مرتضی شریفی و … در شش محله آسیب پذیر اجرا کردند.

وی هدف از اجرای این نمایش را آشنا کردن مردم و خانواده ها با معضلات اجتماعی خصوصا مواد مخدر در روستاها و محلات آسیب پذیر عنوان کرد و اظهار داشت: زبان هنر بهترین ابزار برای آگاه کردن خانواده ها از معضلات اعتیاد است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میناب گفت : نمایش خیابانی اعتیاد به مدت یک هفته در شش محله ریکو، نوبند، سولقان، باغ ملک ، جویباریکو ، رکن آباد و سجادیه اجرا گردید.

اوژند افزود :استفاده از ظرفیت هنرمندان در مسائل اجتمایی با استفاده از زبان هنر می تواند علاوه برجذابیت وسرگرمی ، معضلات اجتمایی را درقالب یک برنامه هنری با تاثیر گذاری بهتری به مردم بازگو نماید.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در فرهنگی
کد خبر: 870

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge