امروز: یکشنبه 16 ارديبهشت 1403 برابر با 04 می 2024

ساخت 14 سالن ورزشی در دستور کار اداره ورزش و جوانان میناب

میناب نیوز :سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان میناب گفت: ساخت 14 سالن ورزشی در دستور کار اداره ورزش و جوانان شهرستان میناب است.

 به گزارش میناب نیوز ، جعفر متقی در نشستی که به مناسبت روز خبرنگار در اداره ورزش و جوانان شهرستان میناب برگزار شد ضمن تبریک این روز به خبرنگاران ، اهالی رسانه ، مطبوعات گفت:بخشی از موفقیت مدیران وجود روابط عمومی های قوی ادارات و رسانه ها در شهرستان است.

مرد اول ورزش شهرستان میناب عنوان نمود: رسانه ها باید رشد و توسعه را در تمامی ابعاد نه فقط در ورزش را که تمامی ابعاد جامعه رادر راس اهداف خود قرار دهند که این رشد می تواند رشد ورزش را نیز به دنبال داشته باشد.

وی تحول ایجاد شده در ورزش شهرستان را مرهون تلاش و انعکاس اخبار به موقع این اداره توسط اصحاب رسانه و تعامل سازنده اداره ورزش و جوانان با خانواده رسانه در شهرستان دانست.

متقی گفت:با توجه به اهمیت ورزش در روستاهای شهرستان میناب ساخت 14 سالن ورزشی در دستور کار اداره ورزش و جوانان این شهرستان است و افزود : ساخت 7 سالن شروع شده است.

شایان ذکر است : در پایان این نشست از خبرنگار میناب به مناسبت روز خبرنگار از طرف اداره ورزش و جوانان شهرستان میناب تجلیل صورت گرفت.

گفتنی است: با حضور  سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان میناب و اصحاب رسانه در شهرستان از مرمت سالن ورزشی یادگار امام خمینی(ره) شهر میناب بازید شد.

رای دادن به این مورد
(2 رای)
منتشر شده در ورزشی
کد خبر: 1229

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge