امروز: سه شنبه 11 ارديبهشت 1403 برابر با 29 آوریل 2024

هرمزگان میزبان مسابقات والیبال نشسته دسته 1 کشور

میناب نیوز:هرمزگان میزبان مسابقات والیبال نشسته دسته 1 کشور  شد.

به گزارش میناب نیوز به نقل از روابط عمومی اداره ورزش وجوانان شهرستان میناب :مسابقات قهرمانی کشوری دسته 1والیبال نشسته جانبازان ومعلولین کشور به میزبانی استان هرمزگان از تاریخ 21آذر تا23آذر در مجموعه 7تیر بندرعباس باشرکت تیم های نمایندگان استان های خراسان رضور،استان یزد،امل استان مرکزی واستان هرمزگان در گروه اول این مسابقات به رقابت خواهند پرداخت

که از گروه پنج تیمی استان هرمزگان که اکثریت جوانان بااستعداد میناب تیم منتخب استان در این دوره از مسابقات را همراهی می کنند3 تیم به مرحله بعدی این بازیها راه پیداخواهند نمود.

درهمین ارتباط اسماعیل شهدادی دبیر فعال هیئت جانبازان ومعلولین که خود یکی از همین معلولین وسرپرست تیم اعزامی نیز می باشد گفت:که هیئت جانبازان ومعلولین شهرستان میناب خیلی مایل قبود مسابقات به این مهمی را میزبانی نماید.

ولی به دلیل شرایط خاص و ویژه جانبازان ومعلولین عزیز ونبود امکانات مناسب در شهرستان قادر به انجام این مهم نشدیم.

اسماعیل شهدادی در همین ارتباط یادآورشدندوالیبال جانبازان ومعلولین شهرستان میناب مدتی است که استعداد وتوانایی خود را مانند دیگر رشته های ورزشی در شهرستان که همیشه سرآمد استان بوده اند رابه اثباط رسانده اند.

تا بدانجا که اکثریت جوانان معلول مینابی عضو اصلی تیم منتخب استان می باشند که این امر میسر نبوده الا با استعدادبالای این جوانان و با درایت و کاردانی فرماندار  بندرعباس  احمد مرادی که به عنوان ریئس هیئت جانبازان ومعلولین استان همیشه مایه دلگرمی تمام ورزشکاران زیر مجموعه خود دراستان بوده همین طور از زحمات کامجو دبیر فعال هیئت که واقعا" زحمات وی در استان قابل تقدیر می باشد.

وبا مربیگری داور بین المللی والیباب شهرستان میناب سید مصطفی مظلوم که بعنوان سرمربی تیم منتخب استان درحال خدمت می باشدکه جادارد همین جا از وی قدردانی نمایم.

از مدیر ورزش شهرستان میناب نیز که با تمام معظلات و مشکلات پیش روی ورزش شهرستان دست از حمایتهای خود ازاین هیئت در شهرستان نکشیده اند.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در ورزشی
کد خبر: 1312

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge