امروز: یکشنبه 16 ارديبهشت 1403 برابر با 05 می 2024

قهرمانی باشگاه آریا در مسابقات پرورش اندام یادواره زنده یاد حسن ذاکری در میناب

میناب نیوز : مسابقات پرورش اندام یادواره (زنده یاد حسن ذاکری)قهرمانی به مناسبت هفته ترذبیت بدنی و ورزش درمیناب با قهرمانی باشگاه آریا به کار خود پایان داد .

به گزارش میناب نیوز ،  مسابقات پرورش اندام قهرمانی شهرستان میناب به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش توسط هئیت پرورش اندام شهرستان میناب و با همکاری اداره ورزش و جوانان در سالن جهان پهلوان تختی شهر میناب با حضور ۳باشگاه مینابی هکتور ،زنده یاد حسن ذاکری ،آریا و باشگاه عصر بدن بندرعباس بعنوان تیم میهمان از بندرعباس با شرکت ۲۳نفر ورزشکار در رشته پرورش اندام در اوزان ۵۹،۶۳،۷۴،۸۳،۹۳،۱۰۵،۱۲۰ومثبت۱۲۰ به کار خود پایان داد.

در وزن ۵۹کلیوگرم : عبدالله حمیدی از باشگاه زنده یاد ذاکری و رضا رحیمی از باشگاه هکتور توانستند در جایگاههای اول و دوم قرار بگیرند. دروزن۶۳کیلوگرم:علی رنجبر از هکتور،عبادالله رئیسی از اریا و علی محمدی از زنده یاد حسن ذاکری در جایگاههای برتر ایستاندند. در وزن۷۴ کیلو گرم:حمیدعلی پور از باشگاه زده یاد ذاکری و ایمتن زارعی از آریا دو نفر برتر بودند. در وزن ۸۳کیلو گرم:عباس حیدری و حسین اخمدی از زنده یاد ذاکری،و خالد بارانی از آریا برترین ها شناخته شدند. در وزن۹۳کیلوگرم:مرتضی قانعی از آریا،احمد جعفری از زنده یاد ذاکری و محمد کلاتی از هکتور اول تا سوم شدند. در وزن۱۰۵کیلو گرم:رضا عباسی از اریا،مهدی بنا زاده از زنده یاد حسن ذاکری و محمد فلک نازی از باشگاه عصر بدن بندرعباس تیم مهمان برترین ها معرفی شدند. در وزن۱۲۰کیلوگرم:حمید ترکی زاده از اریا،رسول رحیمی از عصر بدن بندرعباس و شایان شاهی از آریا برترین ها معرفی شدند. در +۱۲۰علی بارانیان از آریا و احمد فیروزی از زنده یاد ذاکری دو نفر برتر سنگین وزن این دوره از مسابقات قهرمانی پرورش اندام شهرستان میناب که به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش برگزار گردید شناخته شدند. 

باشگاه آریا با کسب ۶۶ امتیاز اول،زنده یاد حسن ذاکری با کسب ۶۳امتیاز دوم و باشگاه هکتور با کسب ۴۳ امتیاز بر سکوهای اول تا سوم قرار گرفتند

رای دادن به این مورد
(1 رای)
منتشر شده در ورزشی
کد خبر: 1498

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge