امروز: شنبه 08 ارديبهشت 1403 برابر با 27 آوریل 2024

مکان های ورزشی اختصاصی بيشتري در اختیار بانوان هرمزگاني قرارگیرد

میناب نیوز:مدیر کل اموربانوان و خانواده استانداری هرمزگان گفت: باید با برنامه ريزي شاهد اختصاص فضاهای بیشتر ورزشی برای بانوان هرمزگاني باشيم.

به گزارش میناب نیوز به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل استانداري هرمزگان، صديقه نجاتی زاده عنوان كرد: امروزه توجه به ورزش برای حفظ تندرستی و نشاط بانوان ضروری است و اگرچه فضاهای ورزشی موجود برای ورزش بانوان ناکافی است، اما باید با برنامه ريزي شاهد اختصاص فضاهای بیشتر ورزشی برای بانوان بود. 

وي با اشاره به مشکلات جسمی و روحی ناشی از بی‌تحرکی و تهدید سلامت بانوان به دليل نپرداختن به ورزش، افزود: توجه به فراهم آوردن امکانات و فضای ورزشی مناسب موجب شکوفایی استعدادهای ورزش بانوان می‌شود. 

مدیر کل اموربانوان و خانواده استانداری هرمزگان با اشاره به استقبال بانوان استان از ورزش امکانات موجود را کافی ندانست و بيان داشت: موضوع بی‌تحرکی امروز مسئله بسیار جدی است و باید برنامه‌ ریزی لازم در خصوص توسعه مکان‌های ورزشی بانوان و همچنین فرهنگ‌ سازی لازم برای توجه بانوان به ورزش‌های همگانی به عنوان یک فعالیت روزانه جدی گرفته شود. 

نجاتی زاده  با تأکید بر سلامتی بانوان و نقش تأثیرگذار آنان در خانواده و جامعه افزود: بانوان به عنوان جمعيت تاثیرگذار در سلامت جامعه نیاز مبرمی به ورزش و امکانات ورزشی دارند لذا تلاش می‌کنیم تا با همکاری همه مسئولان در این زمینه اقدامات بهتر و بیشتری صورت گیرد. 

مشاور اموربانوان استاندار هرمزگان با اشاره به لزوم نهادینه کردن فرهنگ ورزش در ارتقای سطح سلامت بانوان جامعه تصریح کرد: این مسئله بسیار ضروری است، چراکه بانوان در تربیت فرزندان و ساختن آینده جامعه نقش کلیدی ایفا می‌کنند. 

وی با تاكيد بر پیشبرد ورزش بانوان در بعد سلامتی و قهرمانی گفت:  توسعه زیرساخت‌های ورزش بانوان، افزایش امکانات و فضاهای ورزشی، توزیع عادلانه امکانات و برگزاری دوره‌های آموزشی با هدف پیشبرد ورزش بانوان استان به سوی موفقیت در ورزش باید اجرایی و به بهترین شکل ممکن عملی شود. 

مدیر کل اموربانوان و خانواده استانداری هرمزگان در این خصوص از برگزاری مسابقات ورزشی برای بانوان در شهرستان ها  خبر داد و گفت: این مسابقات با هدف ايجاد نشاط و شادابي در زنان برگزار گرديد و  جوايزي به برگزيدگان اهداء شد.

 

 

 

رای دادن به این مورد
(1 رای)
منتشر شده در ورزشی
کد خبر: 259

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge