امروز: یکشنبه 16 ارديبهشت 1403 برابر با 05 می 2024

محمد جواد مرشدی رئیس هیات کشتی هرمزگان شد

میناب نیوز :مجمع انتخاباتی هیات کشتی هرمزگان با حضور دانشور مدیرکل ورزش و جوانان و بنی تمیم دبیر فدراسیون کشتی و دیگر اعضاء در محل اداره کل ورزش و جوانان استان برگزارشد.

به گزارش میناب نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان ،محمد جواد مرشدی سرپرست هیات کشتی استان مسائل و مشلات وعملکرد چهارساله این هیات را به سمع حاضران رساند.

در ادامه دانشور مدیرکل ورزش و جوانان استان اظهار داشت : در سالجاری مجامع زیادی را اداره کل برگزار کرده است و ملاک برای تعیین رئیس هیئت را کار و تلاش و تخصص در نظر گرفته ایم و تمامی افرادی که در مجامع کاندید می شوند برای ما دارای اهمیت هستند و هیات ها را باید سنگری برای خدمت برگزینند.

 در این مجمع هادی مفضل دیگر کاندید تصدی این سمت پیش از رای گیری انصراف داد و عزت الله گورهانی دیگر نامزد تصدی ریاست هیئت کشتی استان نیز ۴ رای بیشتر کسب نکرد.

گفتنی است مجمع انتخابات هیئت کشتی هرمزگان با حضور بنی تمیم دبیر فدراسیون کشتی کشور در اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد که در پایان محمد جواد مرشدی با کسب ١۴ رأی موافق برای چهار سال دیگر مسئولیت هیئت کشتی استان را بر عهده گرفت.

 

رای دادن به این مورد
(2 رای)
منتشر شده در ورزشی
کد خبر: 430

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge