امروز: یکشنبه 16 ارديبهشت 1403 برابر با 05 می 2024

پایان هفته هشتم لیگ برتر والیبال استان با درخشش نمایندگان مینابی

میناب نیوز:هفته هشتم لیگ برتر والیبال استان با درخشش نمایندگان مینابی به پایان رسید.

به گزارش میناب نیوز: هفته هشتم لیگ برتر والیبتال استان هرمزگان در هفته هشتم این مسابقات پیگیری شد .

در این هفته 3 نماینده  مینابی حاضر در این دوره از مسابقات  قدرت والیبال میناب را در استان به نمایش گذاشتند.  

فانوس بندر تیاب  که صدر نشین این دوره از مسابقات است توانست در سالن  فجر بندر عباس نخل شمیل را با برد قاطع 3بر0 از پیش رو بردارد و همچنان به یکه تازی خود در صدر جدول ادامه دهد.

 تربیت شهدای  روستای  تمبانو  نماینده دوم شهرستان نیز که با اعتماد به نفس بازیکنان خود و حمایت همه جانبه تماشگران و والیبالیست دوستان این روستا که هیچ گاه نماینده والیبال خود را در این مسابقات تنها نگذاشته اند  در روزهای اوج والیبال  به سر می برد توانست نماینده قدر شهرستان بستک آسا خودرو این شهرستان را در سالن حجاب شهر میناب با نتیجه غیر قابل تصور 3بر0 با شکست راهی بستک نماید.

 دیگر نماینده مینابی ثامن کرد نیز که در رده ششم جدول لیگ برتر والیبال استان قرار دارد  در این هفته توانست  با درخشش بازیکنان خود روند اوج والیبال شهرستان میناب را در آخرین دیدار از این دوره از مسابقات ادامه دهد و  دیگر نماینده شهرستان بستک دانشگاه پیام نور این شهرستان را  با شکست راهی خانه نماید.

 بدین ترتیب فانوس بندر تیاب در مکان اول  ،تربیت تمبانو در رده دوم جدول و آسا خودرد بستک بعد از نمایندگان شایسته مینابی در رده سوم جدول رده بندی قرار بگیرند.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در ورزشی
کد خبر: 451

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge