امروز: یکشنبه 16 ارديبهشت 1403 برابر با 04 می 2024

مسابقات قهرمانی قویتران مردان میناب

میناب نیوز:مسابقات قهرمانی قویتران مردان میناب در پارک آنامیس شهر میناب برگزارشد .

به گزارش میناب نیوز:چهارمین دوره مسابقات قویترین مردان میناب با همکاری هیئت پرورش اندام شهرستان،اداره ورزش و جوانان میناب در پارک آنامیس شهر میناب با حضور پر شور خانواده های مینابی و 9شرکت کننده در آیتم های حمل چمدان 110کیلویی،بلند کردن کنده 110کیلویی،غلطاندن لاستیک 400کیلویی،اسکوات تعادلی 300کیلویی و سگانه 1-یک دور غلطاندن لاستیک400کیلویی   2--حمل وزنه 110کیلویی به مصافت 10متر   و  بلند کردن گوی 120کیلویی  به ارتفاع 1متر با قضاوت داور ملی و از پیش کسوتان این رشته از استان هرمزگان حمید ابطحی،مصطفی زارعی،علی بارانیان،حسن درویش نژاد ،مجتبی ذاکری و تدراکات مونس رسولی از شهرستان میناب به کار خود پایان داد.

 که در نتیجه  رضا عباسی ،مهدی نعیمی ومحمود سراجی توانستند عناوین قویترین مردان میناب را در چهارمین دوره این مسابقات را به خود اختصاص دهند.

در حاشیه این مسابقات از سوی هیئت پرورش اندام شهرستان میناب از  عباس سالاری نایب قهرمان جهان در رشته پرورش اندام (بادی کلاسیک) از روستای زهووکی شهرستان میناب  سال 2014  در  کشور هندوستان و حمید ابطحی داور ملی  و سر داور این مسابقات و از پیش کسوتان رشته پرورش اندام  تجلیل و قدردانی شد.

شایان ذکر است: در پایان مراسم اختتامیه چهارمین دوره این مسابقات جوایز ،مدال ها و کاپ های برترین های این دوره اهداء گردید.

رای دادن به این مورد
(4 رای)
منتشر شده در ورزشی
کد خبر: 548

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge