امروز: یکشنبه 16 ارديبهشت 1403 برابر با 04 می 2024

پایان مسابقات ووشو بزرگسالان قهرمانی کشور در بندعباس

میناب نیوز: مسابقات در چهار رده سنی نونهالان - نوجوانان - جوانان - بزرگسالان با شرکت 950 نفر ووشو کار از 31 استان کشور و حضور 34 تیم بمدت 6 روز این مسابقات در جهار رده سنی زیر نظر فدراسیون ووشو جمهوری اسلامی  در سالن بین الملی فجر بندرعباس صبح و بعدظهر برگزار گردید .

به گزارش  میناب نیوز ،این مسابقات مورد استقبال بیش از ده هزار نفر از دوستاران ورزش قرار گرفت و پس از انجام 156 مسابقه در دو بخش ساندا و تالو و این مسابقات با قهرمانی مازندران و نایب قهرمانی خراسان رضوی و کسب مقام سومی تیم ووشو استان هرمزگان پایان یافت .

و تیم ووشو هرمزگان در این رقابتها موف شد با کسب 7 مدال طلا نقره و برنز و با اقتدار کامل جایگاه سوم کشور در میان 34 تیم به خود اختصاص دهد که جایگاه بسیار خوبی می باشد .

که تلاش شد ووشو استان مربیان . سرپرستان . ورشکاران و حمایتهای خوب استاندار هرمزگان و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی شهردار و شورای اسلامی شهر وسیر دستگاهها محقق شده است .

همچنین 5 نفر از ووشو کاران هرمزگانی به اردوی تیم ملی ووشو جمهوری اسلامی دعوت شدند . درپایان مدالهای قهرمانی و نایب قهرمانی و سومی و کاپ تیمهای اول تا سوم اهدا گردید

رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در ورزشی
کد خبر: 561

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge