امروز: پنج شنبه 13 ارديبهشت 1403 برابر با 02 می 2024

حضور ناظر پروژهای ورزشی شرق استان در میناب

میناب نیوز:از شهرستان میناب: محمد کریم زاده ناظر پروژه های ورزشی شرق استان هرمزگان از پروژه های ورزشی شهرستان میناب بازدی نمود.

به گزارش میناب نیوز،در این بازدید وی از استدیوم شهید امینی شهر میناب،زمین فوتبال چمن مصنوعی شهرک المهدی ،زمین چمن مصنوعی بخش توکهور و هشت بندی شهر هشت بندی بازدید نمود.

در همین رابطه وی در دیداری که با متقی سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان میناب گفت:نگاه ویژه اداره کل بخصوص شخص اول ورزش استان دانشور به پروژه های ورزشی استان الخصوص شرق استان به محوریت شهرستان میناب باعث گردیده که این اداره کل نظارت بیشتری را بر روی کار پیمانکاران ورزشی اداره کل در شرق استان را داشته باشد.

متقی در همین رابطه بیان داشت: شهرستان میناب باوسعت زیاد و پراکندگی روستاها این شهرستان نگاه خاصی را می طلبد که خدا راشکر  دانشور مدیر کل ورزش و جوانان استان هرمزگان این نگاه و بازرسی را در شهرستان میناب به دقت دنبال می نماید.

مرد اول ورزش شهرستان میناب افزود:پروژ های متعددی امسال در شهرستان یا تخصیص اعتبار شده اند و یا در مراحل اجرا می باشند که می توان به پروژ های روستاهای کرگان ،راونگ،و 10 سالن ورزشی از ماده 180 که اعتبارات این 10 سالن نیز تخصیص یافته ،سالن مشارکتی روستای دهو،چمن مصنوعی شهر توکهور و. هشت بندی را می توان نام برد.

متقی در پایان اظهار داشت :با این حجم بالای پروژه های ورزشی در شهرستان امیدواریم ورزش شهرستان با به اتمام رسیدن این زیر ساختهای ورزش آینده ایی روشن را برای جوانان علاقمند به ورزش در شهرستان میناب رقم بزند.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در ورزشی
کد خبر: 631

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge