امروز: یکشنبه 16 ارديبهشت 1403 برابر با 05 می 2024

37نفر از ورزشکاران جانبازان و معلولین هرمزگان عازم مسابقات کشوری می شوند

میناب نیوز:۳۷ نفر از ورزشکاران جانبازان و معلولین استان هرمزگان عازم مسابقات کشوری می شوند

به گزارش میناب نیوز،سید مصطفی مظلوم رئیس هیئت والیبال شهرستان میناب، سرمربی تیم والیبال نشسته منتخب استان و داور ملی والیبال گفت:37 نفر از جانبازان و معلولین استان هرمزگان را که بیشترین  وزشکاران در این اردو از ورشکاران مینابی تشکیل می دهند جهت شرکت در جشنواره رضوی عازم مشهد مقدس می باشند .

 

سرمربی تیم والیبال نشسته استان بیان کرد:این جشنواره که بزرگترین گرد همایی ورزشکاران معلول کشور می باشد با حضور 2500ورزشکار معلول از سراسر کشور از تاریخ20مردادالی25مرداد  در مشهد مقدس   با حضور اکثریت استانهای کشور برگزار خواهد شد.

 

ریئس هیئت والیبال شهرستان میناب افزود: استان هرمزگان  با 37 ورزشکار در رشته های والیبال نشسته برادران و خواهران ،بسکتبال با ویلیچر و دو ومیدانی در ماد های مختلف به این جشنواره اعزام خواهد شد.

 

وی ادامه داد: این مساابقات  محک بسیار خوبی برای معلولین و جانبازان استان خواهد بود که روند روبه رشد خود را در رشته های  والیبال نشسته و دو ومیدانی چندین سال می باشد که اغاز نموده اند  می باشد.

 

این داور ملی والیبال گفت: 90درصد از اسکلت بندی والیبال نشسته خواهران در منتخب استان را معلوین شهرستان میناب تشکیل می دهند  و 50درصد از اسکلت بندی کل تیم اعزامی نیز از جوانان شایسته مینابی می باشد که امیدواریم بتوانیم نماینده لایقی در کشور برای شهرستان میناب و استان هرمزگان باشیم.

 

وی  شانس قهرمانی   تیم هرمزگان را دور از دست ندانست و گفت عملکرد والیبال نشسته جانبازان و معلولین استان نشان دهنده این مطلب می باشد که اگر این ورزشکاران انگیزه لازم را قبل ازشروع  مسابقات از سوی مسئولین به طرق مختلفی بگیرند در دو بخش آقایان و بانوان و در تمامی رشته های یاد شده  بخصوص والیبال نشسته خواهران و برادران و دو و میدانی در ماد های پرتاب دیسک ،پرتاب وزنه  که همیشه در مسابقات استانی و کشوری حریفان خود را مغلوب هنر نمایی خود نموده اند می توانند شگفتی ساز این دوره از مسابقات  باشند .

رای دادن به این مورد
(1 رای)
منتشر شده در ورزشی
کد خبر: 934

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge