امروز: جمعه 14 ارديبهشت 1403 برابر با 03 می 2024

تیم فوتسال آوای میناب جام دوستی را در ماه مبارک رمضان بالای سر برد

میناب نیوز:تیم فوتسال آوای میناب جام دوستی را در ماه مبارک رمضان بالای سر برد.

به گزارش میناب نیوز : مسابقات فوتسال روستایی که با شرکت 24تیم به نام  جام دوستی در محله خلفی شهر میناب و با شرکت تیم هایی از روستاها و محلات این شهرستان  با همکاری اداره ورزش و جوانان ،شورایاران محله خلفی و هیئت بازیهای بومی و محلی شهرستان میناب کار خود را از 5رمضان آغاز نموده بود به کار خود پایان داد.

 

در این دوره از مسابقات که در مرحله اول  به صورت دوره ایی آغاز شده بود. 4تیم اوای میناب از محله داوشتی، تیم فوتسال شهید رضا دهقانی از روستای دو دو و تیم فوتسال یاران از  محله جنگچی  و  تیم فوتسال  ستاره  محله خلفی 4تیم صعود کننده بودند که در نهایت در رده بندی دو تیم محله جنگچی و محله خلفی به دیدار هم شتافتند که این یاران  محله جنگچی بودند که توانستند با نتیجه 4بر2 حریف خود  محله خلفی را از پیش رو بردارند.

 

در فینال این دوره از مسابقات که با حضور جعفر متقی ریئس اداره ورزش و جوانان شهرستان میناب و ریئس هیئت بازیهای بومی و محلی استان هرمزگان ،محمد کاملی مسئول تربیت بدنی سپاه ناحیه شهرستان میناب و ریئس هیئت جودو اداره ورزش و جوانان شهرستان و عبدالله جماتی پور عضو شورا و نایب ریئس شورای شهر میناب  و معتمدین محلات و روستاهای شرکت کننده در این دوره از مسابقات همراه بود در یک بازی دیدنی این تیم  اوای میناب از محله داوشتی شهر میناب بود که توانست  در مقابل تیم روستای دودو شهید رضا دهقانی با نتیجه 4بر1 عبورو جام قهرمانی اولین دوره مسابقات فوتسال روستایی و محلات شهر میناب را به خانه ببرد.

 

در همین ارتباط مسلم جعفری از ستاره جنوب خلفی با 15 گل زده اقای گل این مسابقات شناخته شد وبه  تیم های اول تا چهارم  این دوره از  مسابقات هدایایی به رسم یادبود از سوی اداره ورزش و جوانان شهرستان و شورای اسلامی  اهداء شد.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در ورزشی
کد خبر: 952

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge