امروز: شنبه 08 ارديبهشت 1403 برابر با 27 آوریل 2024

تجلیل از خبرنگاران شهرستان میناب

میناب نیوز : از خبرنگاران شهرستان میناب تجلیل شد.

 به گزارش میناب نیوز ، معاون استاندار و فرماندار و یژه شهرستان میناب در جلسه شورای اداری که به مناسبت هفته خبرنگار در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد ؛ضمن تبریک این هفته به خبرنگاران ، اهالی رسانه ، مطبوعات گفت:این روز فرصتی است تا یادی شود از خبرنگاران و اصحاب خبر و رسانه که انعکاس دهنده خدمات و زحمات دولت و نیک اندیشان و بیان کننده نظرات و پیشنهادات و انتقادات مردم و جامعه می باشند.

علیرضا پاکدامن ضمن تشکر از اطلاع رسانی خبرنگارن اظهارکرد :  با توجه به فرارسیدن هفته دولت خواستار اطلاع رسانی به موقع خبرنگاران  از فعالیت های و خدمات انجام شده توسط دولت در شهرستان به مردم شدند.

علیرضا درویش نژاد در جمع اهالی رسانه و خبرنگاران شهرستان میناب ضمن تأکید بر تلاش دولت در جهت ایجاد فضای مناسب برای فعالیت بهتر و مؤثرتر خبرنگاران افزود: دیدگاه دولت و به ویژه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص خبرنگاران، احترام به آزادی های مشروع و توجه به نخبگان رسانه ای و حل مشکلات معیشتی آنان است.

وی اضافه کرد: امروز همه مسئولان نسبت به مطالبه گری و پرسش جویی خبرنگاران پاسخگو و در دسترس هستند و ارتباط ایجاد شده منطبق بر اقدام دو سویه و صداقت و راستگویی است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان اظهار داشت: انتقاد خبرنگاران در جهت اصلاح امور و سازندگی بهتر کشور است و مدیران و مسئولان نباید از پاسخگویی صادقانه هراسی داشته باشند و از سوی دیگر خبرنگاران نیز اخلاق رسانه ای را مد نظر قرار دهند.

فضای رسانه ای و خبری استان هرمزگان و شهرستان ها را مطلوب دانست و افزود: حمایت های بسیار خوب استاندار، همراهی فرمانداران و همکاری مسئولان و مردم باعث شده خبرنگاران استان در فضای مطلوب تری فعالیت نمایند.

درویش نژاد عنوان کرد: تجلیل خبرنگاران هر شهرستان به صورت مجزا و با حضور متولیان در استان برای اولین بار است که انجام می پذیرد و پیام ما برای این اقدام این است که توجه به خبرنگاران شهرستانی و حل مشکلات و معضلات آن ها از اولویت های کاری فرهنگ و هنر است.

در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاس و هدایا از ۱۳ خبرنگار فعال شهرستان میناب تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

رای دادن به این مورد
(3 رای)
منتشر شده در گزارش ویژه
کد خبر: 1260

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge