امروز: جمعه 07 ارديبهشت 1403 برابر با 26 آوریل 2024

بهره برداری از 83 طرح عمرانی همزمان با هفته دولت در شهرستان میناب

میناب نیوز : معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب از افتتاح 83 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 570 میلیارد و 172 میلیون ریال در هفته دولت 94 در این شهرستان خبر داد.

به گزارش میناب نیوز  علیرضا پاکدامن ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: در هفته دولت در شهرستان میناب رویکرد ما پروژه محور نیست و بلکه رویکرد ما مردم محور است.

وی در ادامه با اشاره با اینکه هدف دولت تدبیر و امید در هفته دولت شاد کردن دل مردم است گفت: برنامه های مختلفی از جمله کاروان های شادی و مراسمات شاد و گفتگو های اجتماعی ،پرسش و پاسخ در این شهرستان برگزار می شود.

نماینده عالی دولت همچنین اظهارکرد : در این هفته مسئولین شهرستان میناب با حضور در بخش های مختلف شهرستان ضمن دیدارهای مردمی با خانواده معظم شهدا و جانبازان و آزادگان سرافراز نیزدیدار خواهند کرد.

وی افزود: در طول این هفته در بخش افتتاح پروژه های عمرانی تعداد 83 پروژه با اعتباری بالغ بر570میلیارد و 172 میلیون ریال در سر فصل های آموزش، ،بهداشت وسلامت ، انرژی، تربیت بدنی، برق، آب، صنایع، عمران شهری و روستایی افتتاح و مورد بهره برداری قرار می گیرد .

وی در پایان با اشاره به جایگاه ویژه بانوان در جامعه اشاره کرد و افزود در هفته دولت امسال کلنگ احداث پارک بانوان تدبیر ،هدیه دولت تدبیر و امید در شهر میناب به زمین زده خواهد شد.

رای دادن به این مورد
(1 رای)
منتشر شده در گزارش ویژه
کد خبر: 1265

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge