امروز: یکشنبه 16 ارديبهشت 1403 برابر با 05 می 2024

زنگ بازگشایی مدارس و مقاومت در شهرستان میناب / دفاع حق مسلم هر کشوری است

میناب نیوز : زنگ بازگشایی مدارس و مقاومت در شهرستان میناب طنین انداز شد.

به گزارش میناب نیوز ، مراسم  زنگ بازگشایی مدارس و زنگ مقاومت صبح امروز همزمان با سراسر کشور با حضور نماینده ولی فقیه در شهرستان و امام جمعه میناب ، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب و دیگر مسئولان کشوری ، استانی و شهرستانی در مدرسه شهید ضرغام قاسمی شهرستان میناب برگزار شد.

امام جمعه شهرستان میناب در این مراسم ضمن تبریک  هفته دفاع مقدس در جمع دانش آموزان این مدرسه با بیان این مطلب که ما در جنگ تحمیلی دفاع کردیم اظهار کرد : دفاع حق مسلم هر کشوری است.

وی افزود: آرامش و پیشرفت امروز کشورمان را در بخش های مختلف مدیون خون شهدا و مقاومت ایثارگران و جانبازان و آزادگان هشت سال جنگ تحمیلی هستیم .

حجت‌الاسلام و المسلمین میرزا حسین معتمدی‌فر در بخش دیگری از سخنان خود به جایگاه ویژه معلم در تعلیم  و تربیت دانش آموزان اشاره کرد : و خطاب به دانش آموزان افزود : به نیکو ترین شکل ممکن به درس دادن معلم گوش فرا دهید.

وی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: برنامه ریزی های آموزش و پرورش در شهرستان به صورت مستمر در تمام سال تحصیلی انجام و اجرا شود.

علی اسلامی معاون مدیر کل و رئیس آموزش و پرورش شهرستان میناب نیز در این مراسم با اشاره به همدلی موجود بین مسئولین شهرستان میناب گفت: ان شا الله شاهد روند رو به رشد بیش از این ، آموزش و پرورش در این شهرستان خواهید شد.

 

 

 

رای دادن به این مورد
(1 رای)
منتشر شده در گزارش ویژه
کد خبر: 1383

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge