امروز: یکشنبه 16 ارديبهشت 1403 برابر با 05 می 2024

قدردانی از مردم شریف و ولایتمدار هرمزگان / سهمیه آب صنایع غرب بندرعباس را کم کرده ایم

میناب نیوز : استاندار هرمزگان گفت : سهمیه آب صنایع غرب بندرعباس را  کم کرده ایم .

 به گزارش میناب نیوز ، دكتر جاسم جادری در هشتمین نشست شورای اداری استان هرمزگان با قدردانی از مردم شریف و ولایتمدار هرمزگان و مدیران استان برای شرکت در برنامه های هفته دولت، عنوان کرد: اقدامات انجام شده توسط دولت در استان با وجود بضاعت و بودجه کم، مورد تقدیر مردم قرار گرفت که ما نیز باید قدردان مردم خوب هرمزگان باشیم.

وی ادامه داد: سرمایه گذاران بخش خصوصی، سرمایه گذاری های خوبی در استان انجام داده و همراهی خوبی با سیاست های دولت به خصوص برای احداث آب شیرین کن ها داشته اند و با توجه به اینکه در بحث آب در هرمزگان مشکل جدی داریم، راهی جز حرکت به سمت سرمایه گذاری برای ایجاد آب شیرین کن ها نداریم.

استاندار هرمزگان یکی از سیاست های مهم را صرفه جویی در مصرف آب دانست و افزود: در این خصوص باید همکاری بیشتری به خصوص از سوی نیروهای مسلح که پادگان ها و فضای سبز زیادی دارند، صورت گیرد و شایسته نیست مردم کمبود آب داشته باشند و در برخی مناطق مصرف آب بدون دقت باشد و زمانی که می گوییم کمبود آب داریم اما در برخی موارد آب برای فضای سبز، کشت و شستشو هدر رود این امر با عدالت سازگاری نخواهد داشت.

جادری تاکید کرد: باید به سمت احداث آب شیرین کن ها برویم چون برای استان های کرمان و یزد قرار است از ساحل خلیج فارس آب انتقال یابد اما هرمزگان هنوز نتوانسته نیاز خود را از آب دریا تامین کند.

وی خاطرنشان کرد: سهمیه آب صنایع غرب بندرعباس را نیز کم کرده ایم و همچنین دستور داده ایم که هرکس می خواهد تاسیسات و کارخانه ای ایجاد کند تامین آب را نیز باید خودش انجام دهد و شرکت های آب و فاضلاب موظفند فقط برای مردم آب تامین کنند.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان بر لزوم پرداخت هزینه های آب و برق نیز تاکید کرد و گفت: برخی ادارات دولتی و ارگان های نظامی به شرکت های آب و برق هرمزگان بدهکارند و اگر در مهلت معینی این بدهی ها را پرداخت نکنند از رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خواهم خواست به صورت مستقیم وارد موضوع پرداخت هزینه ها شود.

جادری در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و پنجم مهر روز شکست حصر آبادان، اظهار داشت: شکست حصر آبادان با دستور امام راحل انجام شد و اگر حصر آبادان شکسته نمی شد، شهر آبادان نیز همانند خرمشهر سقوط می کرد و رزمندگان اسلام با ورود به موقع در این خصوص طومار نیروهای حزب بعث را درهم پیچیدند.

وی اضافه کرد: در زمان جنگ ایران اسلامی در مقابل کل دنیا ایستاد و چون ملت ما متحد و منسجم بود با غیرت و شهامت و مردانگی که در وجود همه اقشار مردم بود همه با هم به کمک نیروهای مسلح آمدند و در اثر وحدت و یکپارچگی ملت و رهبری حضرت امام خمینی (ره) در دفاع مقدس موفق شدیم.

رای دادن به این مورد
(1 رای)
منتشر شده در گزارش ویژه
کد خبر: 1408

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge