امروز: یکشنبه 09 ارديبهشت 1403 برابر با 28 آوریل 2024

تایید صلاحیت 72 نفر از داوطلبان مجلس شورای اسلامی در هیئت اجرایی هرمزگان / اسامی افراد احراز هویت نشده شخصا به خودشان اعلام می شود

میناب نیوز : رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان گفت : صلاحیت 72 نفر از داوطلبان مجلس شورای اسلامی در هیئت اجرایی هرمزگان تایید شد.

به گزارش میناب نیوز ، بهروز اکرمی اظهار کرد: در حوزه انتخایه بندرعباس شامل بندرعباس، قشم حاجی آباد، ابوموسی و بندرخمیر 63نفر نام نویسی کرده که صلاحیت 37نفر تایید ، 14نفر احراز هویت نشد و12نفرهم انصراف داده بودند.

وی ادامه داد: در حوزه انتخایه میناب شامل میناب ، رودان ، جاسک ، سیریک و بشاگرد از 14نفرثبت نامی ، صلاحیت 13نفر تایید و یک نفراحراز هویت نشد ، در بندرلنگه شامل بندرلنگه ، بستک وپارسیان هم از 24نفر ثبت نامی ، دونفراحراز هویت نشد و انصرافی نداشیتم.

رئیس ستاد انتخابات هرمزگان تصریح کرد: از مجموع 101نفر ثبت نام شده برای مجلس شورای اسلامی تا پیش از اعلام احراز صلاحیت ، دونفر انصراف داده و89نفرباقی مانده بودند که پرونده همه این افراد به هیات نظارت ارسال که امکان تایید ویا رد صلاحیت این افراد به آنجا هم وجود دارد.

اکرمی یاد آور شد: اسامی افراد احراز هویت نشده شخصا به خودشان اعلام می شود و احراز هویت نشدگان می توانند از 16تا 19 دیماه به هیات نظارت برای رسیدگی شکایت کنند وهیات نظارت هم از دوم 20تا 26 دیماه فرصت دارند تا به صلاحیت این افراد رسیدگی کنند و بازهم اگر دوباره رد شدند از 27دیماه تا 16 بهمن فرصت برای رسیدگی به صلاحیت این افراد در هیات نظارت شورای نگهبان فراهم است.

رای دادن به این مورد
(1 رای)
منتشر شده در گزارش ویژه
کد خبر: 1663

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge