امروز: دوشنبه 17 ارديبهشت 1403 برابر با 06 می 2024

میناب قابلیت میزبانی جشنواره تئاتر دینی در گستره ملی را دارد

میناب نیوز : مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان هرمزگان : کانون تخصصی تئاتر استان قابلیت و توانمندی برگزاری جشنواره تئاتر دینی در سطح ملی با کمترین هزینه و بازدهی بالا را دارد .

به گزارش میناب نیوز ، حجت الاسلام احمد پهلوانی با اشاره به استعداد و سابقه هنر تئاتر در شهرستان میناب، افزود: راه اندازی کانون تخصصی تئاتر استان هرمزگان در میناب، موجب رونق گرفتن نمایش های آیینی شده است.

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد هرمزگان در ادامه به رسالت ستاد عالی کانون های مساجد در راستای تربیت هنرمندان ارزشی، تصریح کرد: کانون های فرهنگی هنری باید با بهره گیری از ابزار هنری در راستای ترویج و نهادینه سازی مفاهیم دینی به بهترین شکل ممکن بهره برداری کنند.

وی با اشاره به همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در برگزاری جشنواره تئاتر قرآنی، گفت: دبیرخانه کانون های مساجد هرمزگان از کانون های فعال در حوزه هنری حمایت ویژه خواهد کرد.

پهلوانی نقش هنر و به ویژه تئاتر را در توسعه فعالیت های قرآنی و جذب اعضای بیشتر مؤثر دانست و گفت : رسالت اصلی و ویژه کانون های فرهنگی – هنری مساجد این است که از ابزار هنر در رشته های مختلف به نحو احسن استفاده کنند.

رای دادن به این مورد
(1 رای)
منتشر شده در گزارش ویژه
کد خبر: 1695

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge