امروز: دوشنبه 17 ارديبهشت 1403 برابر با 06 می 2024

پروژه مهم فولاد آنامیس میناب آغاز شده است / دولت تمام همت خود را برای خدمت به مردم به کار بسته است

میناب نیوز : استاندار هرمزگان گفت : در شهرستان میناب نیز پروژه مهم فولاد آنامیس آغاز شد است.

 به گزارش میناب نیوز ، جاسم جادری در جمع مردم روستاهای منطقه توتنگ و بن در بخش سندرک شهرستان میناب با بیان اینکه از ابتدای حضور در هرمزگان نسبت به توسعه شرق و غرب استان هرمزگان توجه داشته ام، عنوان کرد: تا کنون در بیش از 100 سفر شهرستانی تلاش داشته ام تا از نزدیک با مشکلات مردم آشنا و درجهت رفع آن گام برداریم.

وی با اشاره به مشکلاتی که تحریم ها برای کشور ایجاد کرد، افزود: در سال جاری درآمد حاصل از فروش نفت کشور 23 میلیارد دلار بوده که به نسبت دولت گذشته کاهش چشمگیری یافته و مبلغ بسیاری نیز به عنوان یارانه نقدی پرداخت می شود که می شد با آن کار عمرانی انجام داد.

استاندار هرمزگان ادامه داد: رفع تحریم ها پس از به نتیجه رسیدن مذاکرات هسته ای و اجرای برجام از موفقیت های مهم در سال 94 بود که با فروش بیشتر نفت می توان اعتبارات بیشتری را به کارهای عمرانی اختصاص داد.

جادری با بیان اینکه طی سال جاری در هرمزگان بیش از سه هزار و 400 میلیارد تومان پروژه تکمیل شده است، تصریح کرد: بخش زیادی از این پروژه ها در بخش راهسازی بود و تنها حدود 690 کیلومتر راه روستایی در استان آسفالت شده است و پروژه های بیمارستان رودان و بستک افتتاح شد و در شهرستان میناب نیز پروژه مهم فولاد آنامیس آغاز شده و دولت در مجموع تلاش می کند تا باری از دوش مردم بردارد.

وی با اشاره به مشکلات راه و آب و دیگر مشکلات روستاهای بخش سندرک، اظهار داشت: دولت تمام همت خود را برای خدمت به مردم به کار بسته اما برای رفع مشکلات نیازمند کمک و مشارکت مردم است.

استاندار هرمزگان با قدردانی از مشارکت بالای مردم این منطقه در انتخابات هفتم اسفند، اضافه کرد: وظیفه ما به عنوان مجری انتخابات صیانت از آرای مردم بود و حتی یک مشکل نیز در روند انتخابات ایجاد نشد و انتخابات مجلس شورای اسلامی در هر سه حوزه استان و انتخابات مجلس خبرگان در هرمزگان تایید شد.

جادری خاطرنشان کرد: امیدواریم مجلس دهم به دولت در سازندگی و آبادانی بیشتر کشور کمک کند.

وی با تاکید بر اینکه برای رفع مشکلات روستاهای این منطقه تلاش می کنیم، بیان داشت: تعیین این منطقه به عنوان دهستان و داشتن دهیار از اختیارات وزارت کشور است که ما این مسائل را پیگیری خواهیم کرد و همچنین برای احداث راه، آبرسانی و مرکز درمانی تلاش می کنیم و فرماندار میناب نیز موظف است در کمیته برنامه ریزی شهرستان میناب اعتبار طرح های روستاهای این منطقه را مد نظر قرار دهد.

استاندار هرمزگان ضمن بازدید از روستاهای منطقه توتنگ و بن در بخش سندرک شهرستان میناب در گفتگو با مردم از نزدیک در جریان مشکلات آنان قرار گرفت. همچنین ساختمان دهیاری روستای شریش در بخش سندرک با حضور استاندار هرمزگان افتتاح شد.اسا

رای دادن به این مورد
(1 رای)
منتشر شده در گزارش ویژه
کد خبر: 1771

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge