امروز: دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 برابر با 28 آوریل 2024

همایش روز ملی شوراهای در شهرستان میناب / دولت تدبیر امید نگاه ویژه ای به روستاهای میناب داشته است

میناب نیوز : معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب گفت : دولت تدبیر امید نگاه ویژه ای به روستاهای میناب داشته است.

به گزارش  میناب نیوز ، علیرضا پاکدامن  در همایش روز ملی شوراهای در شهرستان میناب با بیان اینکه: در حقیقت در تشکیل شوراها، نوعی نظام عدم تمرکز شکل می‌گیرد که از این طریق مردم در تصمیم‌گیری‌ها و اداره‌ی امور خود نقش آفرینی می کنند.و این بارزترین نوع دموکراسی اسلامی است.

فرماندار ویژه شهرستان میناب با اشاره به فرمایشات امام خمینی(ره) که اساس این نظام را بر دو بال اسلامیت و جمهوریت بنیان نهاده شده است،‌ اظهار داشت: این دو بال هردو همسنگ و همتراز قرار گرفته و برای حرکت این نظام لازم و حیاتی است. و جمهوریت این نطام و انقلاب یعنی حضور شما اعضاهای شوراهای اسلامی شهر و روستا ها که در خصوص سرنوشت اجرایی حوزه خود با مشارکت مردم تصمیم گیری و عمل می کنید.

پاکدامن در ادامه عنوان داشت :ضرورت تعامل و همکاری شوراها با دستگاه ها و نهادهای دولتی یک نکته اساسی است که این تعامل بایستی دو طرفه و همراه با احترام و عقلانیت و با یک هدف واحد یعنی خدمت به مردم باشد وهمه ما باید در راستای تحقق مطالبات و حل مشکلات مردم عزم خود را جزم کنیم.

نماینده عالی دولت در در شهرستان میناب  در خصوص توجه دولت به روستاها افزود :خوشبختانه از زمان آغاز فعالیت و کار دولت تدبیر و امید شاهد نگاه ویژه این دولت، بخصوص شخص ر ئیس جمهور و استاندار به ایجاد فضای توسعه متوازن بودیم که بصورت ویژه تر نگاهشان به روستا و توسعه روستا ها بوده است که در شهرستان میناب این نگاه ویژه تر احساس می شود.

وی در ادامه افزود : تکمیل و تجهیز ساختمان دهیاری ها، اجرای و تکمیل طرح هادی روستایی و انجام مطالعه طرح های هادی روستاهای بالای 20 خانوار و همچنین تخصیص دهیاری به این روستاها در طی دوسال گدشته نشان از توجه دولت و استاندار به موضوع توسعه روستاها در شهرستان میناب بوده است

معاون استاندار هرمزگان اجرای آسفالت راههای روستایی به طول بیش از 100 کیلومتر در طی دو سال گذشته و همچنین در دست اجرا بودن بیش از 40 کیلومتر راه روستایی و همچنین احداث 14سالن های ورزشی در تمامی مراکز بخش ها و دهستان ها و حتی روستا از افتخارات این دولت در راستای کار برای روستاییان بزرگوار در طی مدت فعالیت دولت تدبیر امید می باشد

شایان ذکر است : این همایش با حضور دکتر دالمن معاون امور عمرانی استانداری ، مدیران کل امور شهری و شوراها ، امور روستایی و شوراهای استانداری، آب و فاضلاب شهری و آب و فاضلاب روستای هرمزگان و مدیرعامل بانک مهر اقتصاد استان و رئیس شوراهی اسلامی استان از شوراهای برتر شهرستان میناب تجلیل شد.

رای دادن به این مورد
(1 رای)
منتشر شده در گزارش ویژه
کد خبر: 1809

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge