امروز: شنبه 08 ارديبهشت 1403 برابر با 27 آوریل 2024

پنجمین جشنواره شکرگزاری انبه و یاسمین گل میناب در تیرماه برگزار می شود

میناب نیوز : دبیر جشنوار گفت : پنجمین جشنواره شکرگزاری انبه و یاسمین گل میناب برگزار می شود .

به گزارش میناب نیوز ، وحید مکی زاده در نشست خبری در جمع اصحاب رسانه شهرستان میناب اظهار کرد : جشنواره شکر گزاری انبه و یاسمین گل از روز ششم تیرماه ۹۶ به مدت سه روز  با هدف معرفی و اقتصادی کردن محصول انبه ، اشتغال ، انسجام و مشارکت در شهرستان میناب برگزار می شود.

وی در ادامه با اشاره به برنامه های این جشنواره افزود : در روز سه شنبه ۶ تیرماه کارگاه گیاه شناسی باحضور بهرام زهزاد در مجتمع صدف میناب انجام خواهد شد .  

دبیر جشنوار همچنین تصریح کرد : در این روز در فرهنگسرا شهید بهشتی میناب اختتامیه مسابقه ادبی داستان کوتاه آب در ساعت ۱۷ برگزار می شود و افزود : در این مراسم نشان شهروند افتخاری به محمد درویش مدیرکل دفتر آموزش و مشارکت مردمی سازمان حفاظت محیط زیست اعطا خواهد شد .

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به غرفه های جشنواره عنوان کرد : مسابقه آشپزی و محصولات انبه ، کارگاه کاشت انبه کودکان و جشن مردمی در این روز در پارک آنامیس برگزار خواهد شد .

مکی زاده در جمع خبرنگاران گفت : در روز چهارشنبه هفت  تیرماه در ساعت ۱۸ کارناوال کودکان از میدان شهدا تا پارک آنامیس میناب اجرا می شود .

وی همچنین با اشاره به هنر و موسیقی های سنتی میناب افزود : در این روز مراسم شب آئینی در ساعت ۲۰:۳۰ در پارک آنامیس انجام خواهد شد .

دبیر جشنواره در بخش پایانی سخنان خود تصریح کرد : در روز پنجشنبه ۸ تیرماه  ضمن برگزاری تور میناب گردی در باغ های شهرستان میناب و مراسم اختتامیه این جشنواره در مجتمع صدف میناب برگزار می شود.

رای دادن به این مورد
(1 رای)
منتشر شده در گزارش ویژه
کد خبر: 2212

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge