امروز: جمعه 07 ارديبهشت 1403 برابر با 26 آوریل 2024

مزرعه پرورش میگو در کرگان میناب احداث می شود

میناب نیوز : استاندار هرمزگان گفت : مزرعه پرورش میگو در کرگان میناب احداث می شود.

 به گزارش میناب نیوز ، جاسم جادری در سخنانی در جمع مردم بندرکرگان شهرستان میناب که در مسجد جامع بندرکرگان انجام شد، با قدردانی از مشارکت گسترده مردم این منطقه در انتخابات 29 اردیبهشت، عنوان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون خدمات بسیار خوبی در مناطق محروم و نیازمند انجام شده است اما این خدمات کافی نیست و باید تکمیل شود.

 وی ادامه داد: امروز امنیتی بی نظیر در کشور ما حکم فرماست که این امنیت با همراهی و همکاری مردم میسر شده است.

 استاندار هرمزگان افزود: روحانیت و ائمه جمعه و جماعات نیز در ایجاد برادری و اتحاد میان اقوام و مذاهب نقشی بی بدیل داشته اند.  

وی به طرح هایی برای برای بهبود وضعیت تجاری در بندرکرگان میناب اشاره کرد و بیان داشت: طرح ساماندهی کوله بری برای مرزهای زمینی تصویب شده و ما نیز در تلاش هستیم چنین طرحی را برای مرزهای دریایی هرمزگان تعریف کنیم تا از طریق تجارت وضعیت معیشتی مردم بهبود یابد.  

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: در حال تدوین شیوه نامه این طرح هستیم تا به ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز ارسال و تصویب شود.  

جادری گفت: همچنین تلاش می کنیم بندرگاه و اسکله مناسبی در کرگان میناب احداث شود تا موجب رونق این منطقه شود.

 وی با بیان اینکه آب شیرینکن بندرکرگان نیز با اعتبار 10 میلیارد تومان در حال احداث است، اضافه کرد: برای لنج سازی در این منطقه اعتبار اختصاص یافته و طرح هادی و توسعه شبکه برق این منطقه نیز در دستور کار است.

 استاندار هرمزگان تصریح کرد: ایجاد سه هزار هکتار مزرعه پرورش میگو در بندرکرگان شهرستان میناب در دستور کار است که فاز اول آن در 800 هکتار راه اندازی می شود .

رای دادن به این مورد
(1 رای)
منتشر شده در گزارش ویژه
کد خبر: 2209

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge